Jeg er løbet ind i et problem, som jeg ikke har kunne finde et svar på online. Jeg skriver min blog omkring motivation og mine links til min "Author" virker ikke - De viser 404. Hvordan kan jeg løse dette problem? Jeg så gerne, at den slet ikke havde et aktivt link, men bare stod som navn. Alternativt, vil jeg gerne vide hvor jeg kan udfylde min author profil, så den ikke viser 404. Det kan ikke gøres under "Users" i WP. Klik på linket ovenfor, så I kan se hvad jeg mener :o)
Under bruger skal du helt korrekt indsætte din Google plus profil url.
Herefter skal du i WP SEO by yoast under Social ( nyeste version af plugin) vælge Google + og her vælge "Author for homepage"
Nu det er på plads, skal du huske at logge ind på din Google + profil og under "om" tilføje et link til din blog under punktet "Bidragsyder til"
Så bør det kører.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Problemet er delvist løst. Jeg fandt denne online: http:// graemewilson.co.nz/wordpress-authors-page-404-page-not-found-error/ og besluttede mig for, at prøve det af.
Det ser ud som om, at det man skal gøre er, at gå ind i sin MyPHP og finde den der hedder user_nickname. Mit brugernavn var med mellemrum imellem og det slettede jeg. Nu er det ikke en 404 men en redirect til min forside.
Det burde gøre det for nu :)
Tak til Jonas og håber andre kan bruge løsningen i fremtiden. I er velkommen til at kontakte mig for spørgsmål, hvis ovenstående forklaring er uklar.