Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annonceringsbureauer (mmmedier, adfair, adsense...)

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay - jeg var så ikke klar over, at AdSense også leverede billedannoncer. Den tager jeg på min kappe (sådan går det, når man ikke undersøger tingene grundigt nok ;))
Tilmeldt 25. Jul 06
Skrevet kl. 22:56

NickN:

Det gør MM Medier og Euroads da - de udsender oven i købet en mail, når kampagnen er lukket, så du kan tage den af.
Derudover lukker kampagne siden, så hvis en bruger sendes derover står der blot kampagnen er lukket - så jeg synes da det er proffesionelt.

Det synes jeg så ikke er godt nok. Jeg vil sætte et enkelt stykke kode ind. Logge på og styre kampagner og også have udløbne kampagner automatisk fjernet. Hvis jeg selv skal sidde og rode med kode hver gang er det besværligt, og da jeg højst sandsynligt først har tid til at kigge på det om aftenen (fritidsprojekt), så kan jeg risikere at gå glip af en hel dags annoncering på en annonce - plus det virker useriøst for de folk der evt. måtte klikke på den og ser at kampagnen er lukket.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 10:13

Jakob Allentoft:

NickN:

Det gør MM Medier og Euroads da - de udsender oven i købet en mail, når kampagnen er lukket, så du kan tage den af.
Derudover lukker kampagne siden, så hvis en bruger sendes derover står der blot kampagnen er lukket - så jeg synes da det er proffesionelt.

Det synes jeg så ikke er godt nok. Jeg vil sætte et enkelt stykke kode ind. Logge på og styre kampagner og også have udløbne kampagner automatisk fjernet. Hvis jeg selv skal sidde og rode med kode hver gang er det besværligt, og da jeg højst sandsynligt først har tid til at kigge på det om aftenen (fritidsprojekt), så kan jeg risikere at gå glip af en hel dags annoncering på en annonce - plus det virker useriøst for de folk der evt. måtte klikke på den og ser at kampagnen er lukket.

Nu må du lige forklare hvad du præcis savner, for som andre i tråden også siger er servicen i top hos de fleste, og man får besked når kampagner udløber. Jeg forstår ganske enkelte hvad du er utilfreds over, alt det du har skrevet du er utilfreds om indtil nu er modbevist. I øvrigt skal man da ikke roder med koder, det er bare at opsætte en bannerotation, og i øvrigt er der ikke nogen kode i det det er simpel HTML, med et billede og et link. Det kan da ikke blive meget lettere?

Skal du kvitter smøgerne? Danmarks billigste e-cigaret får du hos eQuit.dk

Tilmeldt 25. Jul 06
Skrevet kl. 11:10

Har svært ved at se, at man kan modbevise det, jeg er utilfreds med - da det netop rr subjektivt.

Kan godt være du synes at det er simpelt og ikke bliver meget lettere - men jeg ser bare unødigt spild - og der er da flere, der har skrevet at bureauernes adminsystemer er dårlige. At jeg får besked, når en kampagne udløber er fint nok - men den bør stadig fjernes fra min rotation automatisk. Samt at jeg selv skal klippe html ind i et system jeg har liggende i stedet for bare at klikke en kampagne til inde i deres adminsystem. Det er det jeg ikke synes er godt nok (og så vil jeg også gerne have CPM ;))

Tilmeldt 22. Sep 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 11:19

Hej Jakob

Jeg tror det ville være en god idé for dig at kigge nærmere på www.brand2brand.com

Der kan du sætte ét stk. kode på din side, og så administrerere det hele fra dit login. Du kan også rotere bannere mv.

Jeg er glade for mit samarbejde med brand2brand, det eneste negative er at deres betaling for leads ligger en lille smule under nogle af de andre bureauer, men til gengæld har de udbetaling hver d. 10 for den foregående måned, hvor du hos nogle af de andre skal vente både 2 og 3 måneder på dine penge.

Mvh. Kasper, Makano Media 

Mvh. Kasper

Spar porto (åbner i nyt vindue) hvis du udsender mange fakturaer, rykkere eller salgsbreve

Tilmeldt 25. Jul 06
Skrevet kl. 11:36

Tak :o)

Er det overhovedet muligt at få CPM før man bliver et "stort" medie?

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 11:40

Jeg tvivler - men det er også de færreste bureauer der gør sig i dette - det er nok mest, hvis du selv skal sælge kampagnerne.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:53

Ghetix:
De fleste udbydere kører da også fuldautomatiseret, jeg benytter mig af de fleste af disse virksomheder, og har aldrig skulle kontakte en account manager eller en anden i virksomheden for, at kunne sætte reklamer op på min side. Links, billeder mv. ligger jo i deres system når man logger ind. 

Det er meget muligt de kører fuldautomatiseret når man først er logget ind, men det kræver jo lige at man overhovedet kan blive oprettet i deres system! :)

Status her idag er:

Tradedoubler: Ikke svaret på mails siden fredag den 21. september
Adfair: Ikke reageret på signup'en(den 25.sept), ikke engang et auto-svar på signup siden
Brand2brand: Ikke reageret på signup'en(den 25.sept), ikke engang et auto-svar på signup siden

Har ikke lige prøvet flere, men jeg er absolut ikke imponeret indtil videre(og ja jeg har checket spamfilteret efter evt mails fra dem ;) ).

Man kan vel godt tillade sig at konstatere at de ikke kan være specielt desperate for at få nye websites ind i folden når de ikke gider reagere på henvendelser. Men måske de allerede har nok websites, og det er annoncører de mangler istedet?

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 15:25

Bo Blangstrup:

Ghetix:
De fleste udbydere kører da også fuldautomatiseret, jeg benytter mig af de fleste af disse virksomheder, og har aldrig skulle kontakte en account manager eller en anden i virksomheden for, at kunne sætte reklamer op på min side. Links, billeder mv. ligger jo i deres system når man logger ind. 

Det er meget muligt de kører fuldautomatiseret når man først er logget ind, men det kræver jo lige at man overhovedet kan blive oprettet i deres system! :)

Status her idag er:

Tradedoubler: Ikke svaret på mails siden fredag den 21. september
Adfair: Ikke reageret på signup'en(den 25.sept), ikke engang et auto-svar på signup siden
Brand2brand: Ikke reageret på signup'en(den 25.sept), ikke engang et auto-svar på signup siden

Har ikke lige prøvet flere, men jeg er absolut ikke imponeret indtil videre(og ja jeg har checket spamfilteret efter evt mails fra dem ;) ).

Man kan vel godt tillade sig at konstatere at de ikke kan være specielt desperate for at få nye websites ind i folden når de ikke gider reagere på henvendelser. Men måske de allerede har nok websites, og det er annoncører de mangler istedet?

Bo - det er jo som at sige at du har nok kunder i din butik, du gider ikke at have flere, for du sælger fint - hvor tit har du hørt en sige detStick out tongue

Adfair, som jeg nævnte i et tidligere indlæg, skal du ikke regne med et svar fra dem af. Men de andre plejer da at svare?
Men tradedoubler (nu er det mange år siden jeg oprettede mig), men kan man ikke oprette sig direkte på siden?
Hvem kontaktede du hos Brand2Brand?

Send mig evt./eller post det her, det materiale du sendte til de forskellige. Det kan være der er en forklaring deri:)

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 23:16

NickN:

Send mig evt./eller post det her, det materiale du sendte til de forskellige. Det kan være der er en forklaring deri:)

Hej Nick,

Tak for tilbuddet, men jeg har nu hørt tilbage fra Tradedoubler, så alt er iorden ;)

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)