Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SUPER TILBUD FRA DIBS

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :
DIBS Payment Services har besluttet at iværksætteri skal være et indsatsområde i 2007 & 2008.  Som Skandinaviens ubestridt førende udbyder af Internet betalingsløsninger, føler vi at vi har et ansvar for at hjælpe iværksættere godt i gang.

messen IVÆRK07 tilbød vi de besøgene at de kan få 50% rabat på oprettelsen på alle DIBS produkter samt 1 times gratis rådgivning omkring indløsningsaftale setup. Det rigtige valg af indløsningsaftaler er altafgørende for forretningernes succes med onlinesalg.

DIBS har besluttet at udvide tilbudet til Amino brugere.

Tilbudet er gældende frem til d. 31-12-2007

For at få rabatten skal I blot sende en mail til mig gennem Amino så sender jeg en voucher retur.

Med venlig hilsen

Mikael Christian Carlsen

Key Account manager

www.dibs.dk

OM DIBS 

DIBS Payment Services er et resultat af en fusion i 2006 mellem DIBS A/S og DebiTech AB. I dag betjener vi mere end 6.000 kunder fra kontorerne i København, Aalborg, Stockholm, Göteborg og Oslo.

DIBS er stiftet i 1998 og har deltaget i udvikling af betalingsløsninger siden den tidligste start for e-handel. Det betyder, at vi i dag kan stille en stor erfaring til rådighed for vores kunder, og vores 55 medarbejdere har stærke kompetencer indenfor betalingsløsninger.

DIBS Payment Services er en virksomhed i vækst, og vores betalingsløsninger bliver konstant videreudviklet og forbedret i takt med vores kunders ønsker og behov.

Sikkerhed og troværdighed er afgørende nøgleord for en virksomhed, der håndterer betalingstransaktioner for sine kunder. Derfor har DIBS gennemgået VISA/MasterCards PCI certificering, og derfor prioriterer vi sikkerhed højt i vores videre udvikling af vores løsninger.

DIBS Payment Services er indløser-uafhængig hvilket betyder at DIBS kunder kan tilknytte flere betalingstyper og indløsere til deres DIBS løsning. Dette betyder i praksis at forretningerne kan spare mange penge på indløsningsgebyrer ved at indgå indløsningsaftaler med flere af vores indløsningspartnere. Udover de gængse betalingskort tilbyder vi også en række lokale betalingskort og bankoverførelser som sikrer at kunden der handler i forretningen kan betale med den fortrukne betalingstype.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:48

Jeg har tidligere spurgt pbs om dette, som de ikke kunne svare på - måske kan du;

Vi har en webshop, som henvender sig til andre virksomheder, altså B2B.. En del af vores kunder betaler med dankort, særligt de mindre virksomheder og en del betaler efter levering pr faktura..

Ville det have nogen effekt at få andre betalingskort ind - er der nogen tal/statistikker for, om folk bruger fx mastercard og lign. kort til indkøb til deres virksomheder.. alle de tal jeg har kunnet finde, er baseret på webshops som handler med private forbrugere..

Ved du noget om det?

(Pbs's svar var, at det troede hun da ikke, men det kunne da godt være... altså ikke noget rigtigt svar)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:55

PBS er nogen fjolser ... jeg bruger mit firmas Visa Dankort til alting ... og jeg ville godt turde satse på at virksomheder havde en eller anden form for international kredit kort. Har de ikke må de betale en faktura :)

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:04

Jeg tænker bare, at hvis de har fx et mastercard - og man ikke kan betale med det hos os.. bruger de så ikke bare deres dankort i stedet? Emballagen skal de jo bruge, det er jo ikke lige som at købe en trøje, som man egentlig godt kunne undvære, så mon ikke de finder pengene alligevel..

Hvis man får kreditkortene ind, er der så ikke bare en del af dem, som ellers ville have købt på dankort, som bruger kreditkortet i stedet for og derfor får man ikke et egentligt mer-salg, men bare en mer-udgift i form af højere gebyr?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Nov 06
Skrevet kl. 22:29

Hej Nina

Firmakort bliver mere og mere brugt på nettet og jeg har flere b2b kunder der har en del omsætning på de typiske firmakort.

Jeg har lige kigget på et par stykker af mine kunder og de har flot omsætning og høje gennemsnits køb.

Faktisk har en af dem et gennemsnits køb på DKK 100.000 alt deres omsætning stammer fra EuroCard, MasterCard, Diners og Amex.

Men over 50% af omsætning på mine b2b kunder er på Dankort.

Hvis jeg var dig ville jeg oprette en international indløsningsaftale og så prøve det af.

Aftalen gennem PBS koster DKK 250 i oprettelse og DKK 1.000 i årsabonnement.

Selvfølgelig er der en større transaktions afgift på disse kort end der er på Dankort.

Men når du har betalt oprettelsen og årsabonnementet så skal du kun betale penge når du tjener penge. Big Smile

Det er et billigt tiltag også selvom det ikke skulle påvirke netop din forretning.

Med venlig hilsen

Mikael Christian Carlsen

Key Account Manager

www.dibs.dk 

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 06:48

Nu spørger jeg helt sikkert rigtig dumt - hvad er det du laver?

Jeg får en webshop, tilmelder mig Teller, PBS, Paypal og lignende til min shop og det kører. Hvilken ydelse sælger du?

Ud fra tekster på jeres side lyder i som et alternativ til PBS, men det er vidst ikke rigtigt?

Mange hilsner

Mette

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Nov 06
Skrevet kl. 10:24

Hej Mette

Det er ikke et dumt spørgsmål.

Vi er bindeled mellem webshop og indløser.

I fag sproget kaldes vi for en PSP (Payment Service Provider).

For at være PSP skal man igennem div. certificeringer for at måtte håndtere betalinger.

Vi er ikke et alternativ til PBS vi er faktisk den største leverandør af internet betalinger til PBS.

Vi har blot integration til flere af Pbs's konkurrenter

Med venlig hilsen

Mikael Christian Carlsen

Key Aacount Manager

www.dibs.dk

Skandinaviens førende leverandør af betalingsløsninger

Søger du en enkel og sikker betalingsløsning, der passer til dine behov? Så skal du kende DIBS.

Vi betjener allerede mere end 6000 kunder i 17 lande, der dagligt benytter én af vores løsninger til at modtage betaling fra deres kunder. Og vi kan gøre det samme for dig.

Vi er Skandinaviens største udbyder af online betalingsløsninger, og er certificerede af banker og kortindløsere til at håndtere betalingstransaktioner på højeste sikkerhedsniveau - din garanti for, at dine betalinger er i de sikreste hænder.

Dit samarbejde med DIBS sikrer også, at du kan tilbyde dine kunder et stort antal betalingsformer og at du frit kan vælge mellem mange finansielle samarbejds- partnere.

DIBS har betalingsløsninger til store og små forretninger indenfor e-commerce, postordre og POS. Vores løsninger er nemme at integrere til dine øvrige systemer, og vi hjælper dig sikkert igennem processen med kompetent rådgivning og support.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 11:45

Kan du for den gamle kones skyld give et eksempel på hvor jeg bruger dig i min forretningsgang?

Mette

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 11:54

Mikael DIBS A/S:

Firmakort bliver mere og mere brugt på nettet og jeg har flere b2b kunder der har en del omsætning på de typiske firmakort.
Jeg har lige kigget på et par stykker af mine kunder og de har flot omsætning og høje gennemsnits køb.
Faktisk har en af dem et gennemsnits køb på DKK 100.000 alt deres omsætning stammer fra EuroCard, MasterCard, Diners og Amex.

Men over 50% af omsætning på mine b2b kunder er på Dankort.

Hvis jeg var dig ville jeg oprette en international indløsningsaftale og så prøve det af.
Aftalen gennem PBS koster DKK 250 i oprettelse og DKK 1.000 i årsabonnement.
Selvfølgelig er der en større transaktions afgift på disse kort end der er på Dankort.
Men når du har betalt oprettelsen og årsabonnementet så skal du kun betale penge når du tjener penge. Big Smile
Det er et billigt tiltag også selvom det ikke skulle påvirke netop din forretning.

International indløsningsaftale siger du..
Men vi sælger ikke uden for danmark, da fragtomkostningerne på vores produkter er ret høje og webshoppen er ikke bygget til at pålægge fragt til andre lande - desuden ville  fragten blive så høj, at det ikke kunne betale sig for udenlandske kunder at købe emballage fra danmark..
Så når det kun er danske kunder vi har - ville det så kunne betale sig?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Nov 06
Skrevet kl. 21:43

Hej Mette

Når du handler i brugsen så kører du kortet igennem en terminal. Terminalens opgave er at transportere transaktionen sikkert igennem til f.eks. PBS.

Når du indtaster dine kortoplysninger på Internettet så skal transaktionen også sendes sikkert til f.eks. og det er her DIBS kommer ind i billedet.

Med venlig hilsen

Mikael Christian Carlsen

Key Account manager

www.dibs.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)