På messen IVÆRK07 tilbød vi de besøgene at de kan få 50% rabat på oprettelsen på alle DIBS produkter samt 1 times gratis rådgivning omkring indløsningsaftale setup. Det rigtige valg af indløsningsaftaler er altafgørende for forretningernes succes med onlinesalg. DIBS har besluttet at udvide tilbudet til Amino brugere. Tilbudet er gældende frem til d. 31-12-2007 For at få rabatten skal I blot sende en mail til mig gennem Amino så sender jeg en voucher retur.
Med venlig hilsen
Mikael Christian Carlsen Key Account manager www.dibs.dk
OM DIBS DIBS Payment Services er et resultat af en fusion i 2006 mellem DIBS A/S og DebiTech AB. I dag betjener vi mere end 6.000 kunder fra kontorerne i København, Aalborg, Stockholm, Göteborg og Oslo. DIBS er
stiftet i 1998 og har deltaget i udvikling af betalingsløsninger siden den
tidligste start for e-handel. Det betyder, at vi i dag kan stille en stor
erfaring til rådighed for vores kunder, og vores 55 medarbejdere har stærke
kompetencer indenfor betalingsløsninger. Sikkerhed og troværdighed er afgørende nøgleord for en virksomhed, der håndterer betalingstransaktioner for sine kunder. Derfor har DIBS gennemgået VISA/MasterCards PCI certificering, og derfor prioriterer vi sikkerhed højt i vores videre udvikling af vores løsninger. DIBS Payment Services er indløser-uafhængig hvilket betyder at DIBS kunder kan tilknytte flere betalingstyper og indløsere til deres DIBS løsning. Dette betyder i praksis at forretningerne kan spare mange penge på indløsningsgebyrer ved at indgå indløsningsaftaler med flere af vores indløsningspartnere. Udover de gængse betalingskort tilbyder vi også en række lokale betalingskort og bankoverførelser som sikrer at kunden der handler i forretningen kan betale med den fortrukne betalingstype. |
Jeg har tidligere spurgt pbs om dette, som de ikke kunne svare på - måske kan du;
Vi har en webshop, som henvender sig til andre virksomheder, altså B2B.. En del af vores kunder betaler med dankort, særligt de mindre virksomheder og en del betaler efter levering pr faktura..
Ville det have nogen effekt at få andre betalingskort ind - er der nogen tal/statistikker for, om folk bruger fx mastercard og lign. kort til indkøb til deres virksomheder.. alle de tal jeg har kunnet finde, er baseret på webshops som handler med private forbrugere..
Ved du noget om det?
(Pbs's svar var, at det troede hun da ikke, men det kunne da godt være... altså ikke noget rigtigt svar)