Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sej kvinde tester biler - Ny gæst i Amino-TV

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 18. Nov 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 

Lyden af motor. Fornemmelsen af hestekræfter. Duften af læderindtræk, olie og varmt metal. Velkommen til lir og reportager til kvinder, der elsker at køre bil. Her får du frihed på fire hjul, fart over feltet og vind i håret – i form af anbefalinger, tips og testdrives.

Christina Wedel, driver webside www.kissanddrive.dk . Hun gæster Amino-TV på onsdag.

Har du nogle spørgsmål du gerne vil have svar på, så skriv dem her.

Christina driver både en blog og producerer selv biltest-videoer - dem kan du se her:

http://kissanddrive.dk/videoer/

Her kan du læse lidt mere om Christina:

5 hurtige til Christina Wedel!

Hvorfor er du så vild med biler?
Jeg er vokset op med en far, der altid talte rigtig meget om biler. Og så kan jeg huske, da jeg landede i Miami som 19-årig, hvor jeg blev hentet i en cabriolet. Lige i det øjeblik vidste jeg bare, at biler kunne gøre noget helt særligt ved mit humør. Jeg bliver simpelthen så glad af lækre biler. Både de nye og smarte, de åbne og de små – men også de store og de lukkede. Og så giver det mig bare den ultimativ frihedsfølelse.

Kan biler andet end være en transportform?
Biler er ligesom en god kjole. Selvfølgelig er biler noget, der først og fremmest er, hvad det er. Altså et transportmiddel. Men det kan også være et statement. Et særligt valg i livet. Det kan sige noget dig som person. Det er mange gange også en form for visitkort.

Hvorfor vil du skrive om biler til damer? Er det alligevel ikke kun mænd der går op i det?
Nej da! Der er masser af damer, der går op i biler. Bare ikke den samme procentdel som mænd, der interesserer sig for biler. Men rigtig mange damer er vilde med biler og der er lavet undersøgelser, der viser, at 70% af alle bilkøb er besluttet hvis ikke af, så i samarbejde med, kvinden i huset

Hvad var din første bil?
En Volvo 66 i skriggul. Den kunne bakke lige så hurtig, som den kunne køre fremad. ‘Verdens hurtigst bakkende bil’, kaldte min far den altid. Jeg var ikke stolt af den, men jeg var lykkelig for den.

Hvad laver du, når du ikke tester biler?
Jeg er personlig shopper og stylist. Det vil sige, jeg hjælper folk med at rydde op i deres klædeskab eller give dem overblik over, hvordan de bedst bruger butikkerne, hvordan de bedst shopper og hvad de bør lede efter og undgå. Jeg underviser også i god kundeservice – og efteruddanner butikspersonale. Og det er hos alt fra tøjbutikker til bilforretninger. Det kan du læse meget mere om ved at klikke her.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det skal nok blive en fest.
Er der noget i vil vide kære venner?

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 23:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 23:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 23:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 23:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er interesseret i processen, fra idéen til muligheden for at rejse rundt i Europa for at teste biler. Hvordan får man aftaler med forskellige platforme som f.eks. Femina i hendes tilfælde? Dækker de hendes rejseudgifter når hun skal teste biler? Og hvad så hvis hendes tests udelukkende er til hendes website eller YouTube-kanal - dækker hun da selv udgifterne? Hvori ligger indtægterne - er det f.eks. primært via. annoncer på hendes website eller andet?

Spørgsmålene er måske grundlæggende, men for mange rookies, tror jeg det kunne være interessant at høre om hvordan 'gløden blev til flamme', dvs. fra idé til indtægt.

Med venlig hilsen

Mark

Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 00:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle spørgsmål er velkomne, intet er for banalt eller dumt.
Jeg spørger om alt :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg interviewer i dag, så nu er det sidste chance.

De bedste hilsner

Martin

 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)