Vi har en kunde, av-cables.dk, som sælger den slags - har du prøvet dem? Mht webshoppen er det godt nok et rigtigt flot, enkelt design!! |
Hej Hans.
Dejligt at se en alsinger på Amino.
Dernæst vil jeg stille mig i rækken af de flyvende komplimenter og starte med at rose jeres hjemmeside, hvorefter jeg vil gå direkte til dit egentlig spørgsmål.
Mit svar må være proaktiv salgs - og kundeservice på nettet, styrkede kunderelationer og målrettede markedsføringstiltag til eksisterende kunder.
Vi vil gerne have e-handelsvirksomheder til at fokusere på at skabe og fastholde kontakten til kunderne igennem forskellige salgs - og kundeservicestrategier, online kundeservice teknologier og outbound markedsføringstiltag.
Den teknologiudbyder som vi arbejder sammen med har kunder, som har oplevet en stigning på mellem 200 - 300 procent i tilbagevendende kunder, gennemsnitlige øget ordrestørrelser på ca. 200 dollars og en væsentlig forøgelse af deres konverteringsgrader.
For disse virksomheder har det handlet om, at anvende teknologier og strategier til at komme i kontakt med værdifulde potentielle kunder, assistere i hele købsfasen for at foreslå relaterede produkter i forbindelse med mersalg, indsamle værdifuld information omkring kunden for derefter at kunne målrette den efterfølgende markedsføring mere nøjagtigt.
Så min kæphest må være proaktiv kundekontakt, højt kundekendskab og stærke kunderelationer...selv ved e-handel
held og lykke med foretagendet.