Hej alle Amino brugere Har i noget tid læst indlæg og debatter her på Amino, og tænkte nu at det måtte være tid, selv at komme med et.Under inspirerende seminar "Sælg mere på nettet" i fredags fortalte Martin Thorborg omkring SAXO, som havde øget deres konvertering markant ved hjælp af ændringer og rettelser på deres site. Selvfølgelig skete dette gennem en dybdegående analyse af kunders oplevelser af siden, samt deres reaktioner på forskellige virkemidler. Ofte kan små ændringer dog også øge konverteringen, og mange bække små. Hvilke ændringer har hjulpet Jer til en øget konvertering? Vi har oplevet en øget konvertering ved følgende tiltag:
Der har dog hver gang kun været tale om på promille, men lidt har også ret. Kom også gerne med eventuelle forslag til vores site: http://www.cinemagic.dk/ Skriv også gerne links til værktøjer, som i har haft glæde af i forbindelse med optimering. På forhånd tak Hans Lambert Pedersen |
Hej Hans
Jeg fik på et tidspunkt lavet en analyse omkring handel på nettet.
Næsten alle de adspurgte mente at de købte for mere hvis de selv kunne vælge hvilket kort de skulle betale med.
Endvidere sagde næsten alle også at de mente at forretninger der accepterede de gængse betalingskort var mere seriøse end forretninger der kun tager imod Dankort.
Det er dejligt at I har fået succes med at tilføje de internationale betalingskort, det beviser bare at kunderne bruger det kort de fortrækker.
Jeg synes du skal overveje at indgå indløsnings aftaler på Diners og Amex.
Nedenfor kan du se lidt fakta omkring gennemsnits køb på betalingskort.
Kort type Gennemsnits køb
Dankort og VISA-Dankort 450
VISA 1.300
MasterCard 1.350
VISA Electron 200
Diners 1.450
Amercian Express 2.550
eDankort 350
Jeg går ud fra at du har valgt de udenlandske udstedte betalingskort fra på grund af gebyret.
Hvis det er korrekt skulle du måske overveje at finde en indløser der kan give dig en mer fair pris på disse kort.
Med venlig hilsen
Mikael Christian Carlsen
Key Account manager
www.dibs.dk