Hej Alle sammen jeg er en ung fyr på 17 år og interesser mig virkelig meget på at være en god iværksætter har læst meget om det. Jeg fik nogen opgaver for og jeg skal svare på dem inden 4 dage og skrive masser af sider om dem. Problemet er jeg ved ikke helt hvad jeg skal svar på de her da jeg er en nybegynder iværksætter fyr. HJÆLP MIG MED AT FÅ SVARET DE HER SPØRGSMÅL DET VILLE JEG VÆRE MEGET TAKNEMMELIG. Hvad er det bedste man kan begynde med? Hvad for en skole skal man tage efter 10, for at lære noget mere om det? Hvordan skal man være selvstændig, eller skal man gøre det i en gruppe? Hvad skal man starte med for at få opmærksomheden af kunderne? Hvad for en slags virksomhed skal man starte for at komme videre? Hvor billigt eller dyrer skal det være, eller skal det bare have samme pris? Hvordan vil du leve i at være en iværksætter, gør du det forsjovskyld? Hvordan vil du ramme medierne med din virksomhed? Hvad er dine styrker og svagheder og hvad gør du for at bruge dine stærker sider og dyrke dine svage sider? Hvordan er din virksomhed på Facebook, har du mere end 100 likes? Har du fundet nogen sider hvor du kan reklamere dine produkter? Hvordan er din hjemmeside udviklet som en professionelt webside? Hvad er dit mål for 2014, hvordan vil du gør din virksomhed bedre udvikling? |
Spørgsmål til opgaver om iværksætteri.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)