Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en virksomhed hvor jeg kan komme i ’praktik’.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Amager
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været nede med stress og udbrændthed, men nu er så småt på vej op igen. Det bedste man kan gøre i en sådan situation er, at komme ud blandt andre mennesker, foretage sig noget praktisk og meget gerne påtage sig nogle opgaver. Det bygger op ! 

Jeg har været mange år i erhvervslivet, herunder:

* Hempel's Skibsfarver (Her blev jeg handelsuddannet. Områderne var, både i Danmark, England og Tyskland: Indkøb, administration, inspektion af nybygninger og skibe i tørdok og som repræsentation)

* Avis biludlejning (Reservationsafdelingen)

* Securitas (Sikringskonsulent)

* Total Alarm (Personlig assistent for direktør)

* Kodak (Personlig assistent for 2 ledere)


Herudover har jeg igangsat og været projektmager på rigtig mange projekter indenfor området personlig udvikling og alternativ behandling. Bl.a. har jeg skabt, og undervist i, en metodik der hedder: 'Den vellykkede kommunikation i velfungerende relationer'. 

Jeg har gode evner indenfor administration, herunder Officepakken. Jeg meget opfindsom, så det falder mig nemt at finde på anderledes og enkle måder at gøre tingene på – hvis det ønskes af mig.

Jeg er også meget praktisk, så skal der ryddes op og organiseres, skabes overblik, køres varer ud eller hentes varer, så gør jeg også gerne det.

Timemæssigt forestiller jeg mig 4 til 5 timer pr. dag, ca. 3 dage pr. uge, i en aftalt periode.

Jeg bor på Amager og bruger offentlig transport eller cykel.

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)