Hej Amino! Jeg er involveret i et projekt, der skal levere udvalgte produkter på abonnement til slutbrugeren. I den forbindelse har vi indhentet en række tilbud på leverance af førnævnte produkter, men har desværre ikke været helt tilfredse med enten kvalitet eller pris på de produkter vi har kunnet finde. Mit spørgsmål går derfor til valg af leverandør og vil derfor frygtelig gerne have et par husråd til at vælge den rigtige. * I hvilke lande bør jeg kigge efter leverandør? * Hvordan udvælges den rigtige leverandør? (hvordan sikrer jeg, at balancen mellem pris og kvalitet er den rigtige). * Bør jeg afholde møde fysisk med leverandør eller kan det klares telefonisk/ pr. mail korrespondance. Du er ligeledes meget velkommen til at kontakte mig i en privat besked, såfremt du mener du har kompetencerne, der kan føre til valg af leverandør. |
Det er meget svært at hjælpe dig med gode råd når vi intet ved om dit produkt mht. til prisfølsomhed, leveringstid osv.
Alt afhængig af produkt vil jeg anbefale at du starter med at kigger globalt efter potentielle leverandører. Når du så har et godt overblik over de potentielle leverandører der findes må du opstille nogle kriterier for hvad du ønsker mht. leveringstid, forsyningssikkerhed, kommunikation (hvad sprog kan de) kvalitet, pris OSV.
Naturligvis vil et fysiks møde være et must med en kommende leverandør.
Mvh
Ravn