Hej alle Har brug for kyndig vejledning. Har været inde og læse nogle tråde herinde omkring fri tlf, som også skal bruges privat. Har fundet ud af, at internet ikke er med her, så langt så godt. Har også fundet ud af, at det koster 2500 kr om året, fra 2014 2600 kr om året, som kan trækkes fra i skat. Lige nu har jeg et privat mobilabo. på 179 kr om måneden. Der er fri alt. Kan det betale sig for mig, at få det registreret i firmaet? Og for at få det virkelig skåret ud i pap: Hvis jeg betaler 2500 kr om året for tlf, så skal jeg ikke betale tlf regningen oveni? Og så kan jeg trække moms fra (nu underviser jeg, så noget er momsberettegiet og andet ikke , og det skal jo deles, så cirka 12,5% fratrækkes i moms). Når momsen så er betalt kan jeg trække resten fra i skat, eller kan jeg trække alle 2500 fra i skat trods momsen? Det vil vel ca give mig en månedlig udgift på 100 kr? Altså hvis jeg regner med 40%. |
2500 (2600 2014) dækker, fri telefon, computer og internet,
Jeg har selv brugt privat (havde anden fri Tlf og net) men har nu registreret både Tlf og internet i firmaet. Det kan betale sig og du kan trække det fra ;)