Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af Powerbank til Google system

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

MOAA:

Fik købt en af de her PowerBanks og hold da op noget møg.

Den starter med at lade telefonerne, men så stopper den efter 1 min... og nu vil ingen af telefonerne genkende den.

Så er det jo heldigt at du har din reklamationsret Big Smile

Hilsen Morten

Tilmeldt 28. Apr 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er meget enkelt. 

Denne model er et kendt produkt med stor succes, som rigtig nok kommer fra Kina. Men hvad gør ikke det. Forskellen er dog at rigtig mange er begynd at producere dette design i en rigtig dårlig kvalitet. Som altså udgiver sig for at være den rigtige varer. Det jeg kalder kopi.

Derfor er der også stor forskel på priserne og man kan rigtig nok finde dem til under 10 kr. stk i kina. Men så holder de nok ikke mere end en uge.

For mig er en billig varer, en dyr forretning. Dårlig omtale, plus man som kunde har 2 års reklamationsret. Hvilket vi ikke er bange for at skjule. 

De dårlige producenter overskygger desvære de gode. Og derfor bliver kina betegnet som dårlig kvalitet. Men selv iPhone bliver produceret af en kinesisk producent

Håber der giver mere mening.

Med venlig gilsen

Ruben

Tilmeldt 28. Apr 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg ville tage kontakt til dem du har købt den hos og gøre opmærksom på dine rettigheder. Du har altid 2 års reklamationsret. Smile

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Lol Ruben. Rigtig komisk set i lyset af at de PowerBanks du sælger ikke
har i nærheden af 2600 mAh. Nærmere 900 mAh.

 

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry - jeg beklager mig ikke over at den er fra Kina. Det er der meget der er, men du kan ikke kalde noget "den originale" og sige at 

Ruben:
Denne model er et kendt produkt med stor succes

når du ikke har andet at komme ud med end en betegnelse af bestemt produkttype.

Hed din powerbank XYZ-Powerbank, så havde du et varemærke / producentnavn at henvise til. Nu påstår du blot at det er en kendt model med stor succes. Det er altså en gang fnidder. 

NÅ men det var slet ikke det denne debat skulle handle om, og min intention er ikke at modarbejde dig, så jeg slutter den her og ønsker dig held og lykke med salget Big Smile

Mvh

Morten

Tilmeldt 28. Apr 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket udgangspunkt har du i at det er 900mAh? Jeg kan lade en iphone 4S langt over en gang, på en opladning. Og iphone 4S batteri er mig bekendt 1450 mAh.

Så det er da dumt at beskylde et produkt du ikke har købt af mig. 

Tilmeldt 28. Apr 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Morten.

Et varemærke behøver ikke at være et produktnavn som sådan. Powerbank er godkendt såfremt det er en bestemt type tekst eller figur. 

Og netop fordi der er solgt så mange er der lavet mange i dårligere kvalitet. Man laver kun kopier af noget der sælger godt. Ellers kunne man jo lave sit eget design. 

Jeg giver med glæde tilfredsheds garanti eller pengene tibage til jer der mener at det er et dårligt kvalitets produkt. Jeg har endnu ikke haft klager på produktet. Tvært imod. Og det er også en af de produkter jeg selv bruger dagligt. 

Mvh. Ruben

Tilmeldt 28. Apr 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige for at understrege at det ikke er et billigt trick fra min side. :)

Varemærkers form

§ 2. Et varemærke kan bestå af alle arter tegn, der er egnet til at adskille en virksomheds varer eller tjenesteydelser fra andre virksomheders, og som kan gengives grafisk, navnlig

1) ord og ordforbindelser, herunder slogans, personnavne, firmanavne eller navne på faste ejendomme,

2) bogstaver og tal,

3) figurer og afbildninger, eller

4) varens form, udstyr eller emballage.

Stk. 2. Der kan ikke erhverves varemærkeret til tegn, som udelukkende består af enten en udformning, som følger af varens egen karakter, en udformning af varen, som er nødvendig for at opnå et teknisk resultat, eller en udformning, hvorved varen får en væsentlig værdi.

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

MOAA:

Fik købt en af de her PowerBanks og hold da op noget møg.

Den starter med at lade telefonerne, men så stopper den efter 1 min... og nu vil ingen af telefonerne genkende den.

Så er det jo heldigt at du har din reklamationsret Big Smile

Hilsen Morten

Gider ikke engang for de 79 kr... posthus, forklaring, mv... det er ikke de timer værd i løn. :D

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Slagelse
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Chill Innovation A/S Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse11:

Jeg eftersøger en leverandør af den velkendte transportable mobiloplader PowerBank til Android i stedet for iPhone. Det primært være med opladeren Mini-USB som bl.a. ses hos Samsung Galaxy modellerne. 

Kan nogle af jer hjælpe?

Kig forbi www.chill-innovation.com, vi designer og producerer bl.a. USB PowerBanks i den bedre ende. Amino medlemmer kan få 10% rabat ved at benytte rabatkoden AMINO ved kassen.

Når det kommer til PowerBanks, så hold dig generelt fra de billige ukendte mærker. Gode batteri celler med lang holdbarhed koster bare penge, så billige "no name" PowerBanks er primært billige fordi de benytter ringe celler (ofte brugte/kasseret og med falsk kapacitet) pakket ind i et smart design. De holder bare ikke særlig godt, så spar lidt sammen og køb en bedre :-)

Du kan evt. læse denne artikel for at blive lidt klogere på PowerBank batterier: 
http://www.chill-innovation.com/da/module/stblog/5_chill-powerbank-baerbart-usb-batteri-til-alle-dine-gadgets.html

/ Kim
Chill Innovation  -  www.chill-innovation.com  -  Nordiske Tech Produkter!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)