Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp nogen som kan fortælle mig hvordan man laver sådan en skabelon??

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 25. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

har prøvet at gøre det under indsæt men kan ikke finde den der tabel måske jeg har et forkert program??

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1751
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 19:33

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 25. Nov 13
Skrevet kl. 21:21

hej tusind tak .. men ved ikke hvorfor kan ikke læse det måske fordi jeg ikke har det program ??

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 50
Fra  lukket her Skrevet kl. 21:39

Du er lidt uklar i mælet :)

Grunden til du ikke kan åbne programmet er sikkert at du har programmet WORDPAD (eller noget tilsvarende) installeret. Dette er ikke det samme som programmet WORD, selvom de lyder ens. De to programmer snakker ikke samme sprog - for nu at bruge en metafor - og dit program forstår derfor ikke hvordan den skal håndtere filen.

Men nok om det. Kan du ikke fortælle om du skal bruge sådan en skabelon til at PRINTE UD eller om du har planer om at UDFYLDE DEN DIGITALT? Hvis du blot søger en lign. skabelon som du så kan printe ud, og udfylde i hånden, så skal jeg gerne lave en til dig, splitter-gratis.

Hvis du søger en måde hvorpå du kan udfylde en sådan skabelon digitalt, så findes der nogle super-fine online løsninger til at håndtere tabeller og opsætning som den du søger. Google har fx en hel kontor-program-pakke liggende på nettet, og denne er ganske gratis at bruge! Du har tilmed adgang til dine dokumenter og skabeloner fra alle computere med en internetopkobling samt en ganske normal webbrowser. Dette kan jeg _også_ hjælpe dig med.

Men du må meget gerne lige skrive helt konkret hvad du er ude efter:

1. En skabelon du kan printe ud og udfylde i hånden selv

2. En skabelon du kan udfylde på din computer/sende til en forretningsforbindelse så de kan udfylde den på deres computer

Håber det hjalp :)

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1751
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:45

Du kan hente en gratis version af Word her:

Microsoft

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 25. Nov 13
Skrevet kl. 22:05

jeg skal bruge så en på computer som jeg så kan sende på mail til andre :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 50
Fra  lukket her Skrevet kl. 22:52

Bagsværdstart:
jeg skal bruge så en på computer som jeg så kan sende på mail til andre :)

Du vil nok gerne have mulighed for at ændre i skabelonen løbende, hvorfor jeg vil anbefale du opretter en gmail, og prøver at arbejde lidt med Google docs. Deres "dokument"-funktioner minder så meget om Word at du ikke mærker forskel. 

Hvad jeg efterfølgende så vil anbefale dig er at du sørger for at få gemt din skabelon i "PDF" format når du sender den ud. PDF formatet kan læses af de fleste computere, og fungerer som en slags billede af teksten - alle andre PDF-læser-programmer kan altså tyde dokumentet, hvilket fx var problemet med det dokument der blev uploadet her tidligere.

Hvis PDF'en skal udfyldes digitalt, så kræver dette nok noget finpudsning i et avanceret PDF-program såsom Adobe Acrobat pro. Denne udgave er mere kræftfuld end Adobe Reader, der blot læser dokumenterne, men ikke giver samme mulighed for efterfølgende manipulation.

Det er svært at rådgive nærmere når vi ikke ved mere om det præcise setup hvori denne skabelon kommer til fungere. Jeg vil meget gerne hjælpe dig yderligere, men det kræver du forklarer hvordan skabelonens "livscyklus" er så at sige.

Tilmeldt 25. Nov 13
Skrevet kl. 18:45

jamen skabelonen skal faktisk bruges til at som sagt skal de sætte ind på hjemmeside lidt ligesom den jeg henviste til. men samtidige skal jeg kunne bruge den på computer til at kunne skrive en masse tal i og så sende videre på mail...

Fra Odense
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 122
Fra  LIBA Communication Skrevet kl. 21:03

Jeg ville lave selve tabellen i Excel og billedet med DK-kortet i PhotoShop eller lignende billedredigeringsprogram.

Tilmeldt 25. Nov 13
Skrevet kl. 22:40

dk-kortet er lige meget.. det mere tabellen jeg skal bruge men har kun wordpad og kan ikke lave den i det

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)