Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til emnelinje og en kort indledning på globalt nyhedsbrev

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står over for at skulle udsende et nyhedsbrev til alle der enten har handlet hos os, eller registreret sig som abonnenter på vort nyhedsbrev. Vi har faktisk aldrig udsendt et, men da vi snart får nyt website med shop, salg af musik pr. download og mange andre nyheder i forhold til den gamle hjemmeside, vil jeg sende et forvarsel til alle dem jeg har en mailadresse på i systemet (ja, ja, jeg ved godt det der med  at hvis adresserne er mere end så-og-så gamle ...).

Jeg skal bruge en overskrift der ikke straks ryger i spam-mappen og som kort og præcist fortæller, at nu lancerer vi (firma x) langt om længe en komplet ny hjemmeside/shop.

Nyhedsbrevet skal indledes med en kort forklarende tekst om at kunden enten har tilmeldt sig vort nyhedsbrev, eller har handlet hos os tidligere. Dernæst en attraktiv op appellerende opfordring til AKTIVT at tilmelde sig (påny), da de IKKE fremover vil modtage det automatisk. Med andre ord: Hvis ikke de tilmelder sig, vil deres adresser blive slettet fra vores database.

Dernæst skal der være en beskrivelse af hvad den nye side tilbyder i forhold til den gamle: Nyt design, lettere navigering, salg af vore CD'er som digitale filer m.m.

... plus hvad DU eventuelt kan bidrage med af fornuftige ting at skrive i den anledning.

Jeg er ikke uvillig til at betale for den perfekte, professionelle løsning, men en perlerække af private beskeder om, at "det kan jeg/vi hjælpe dig med" sætter mig jo ikke i stand til at vælge det bedste. jeg ved ikke lige hvordan en sådan "auktion" skal formuleres. Anyone?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:04

Det er måske mit udtryk "auktion" der sender et forkert signal? Der plejer da ellers at være god respons på den slags opslag.

Slet ingen der kan hjælpe her i tråden, eller byder ind med en professionel løsning af opgaven?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:20

Fjollert:
Jeg skal bruge en overskrift der ikke straks ryger i spam-mappen og som kort og præcist fortæller, at nu lancerer vi (firma x) langt om længe en komplet ny hjemmeside/shop.

Nix. Du skal bruge en overskrift, der får dine abonnenter til at tro på, at det giver dem ægte værdi at åbne mailen. Uanset hvem der sender mig en mail med overskriften: "Nu har vi lavet vores webshop om..." eller lignende, bliver afvist promte - jeg er fløjtende ligeglad - hvordan har du det selv med den slags mails?

Næh, giv mig "Gratis lovlig musik" eller "Musik, du ikke finder andre steder" eller noget lignende. Hold fokus på, hvad den, der åbner mailen, får ud af det - ikke hvad I som firma nu tilbyder.

- Jeg hjælper selvfølgelig gerne med at løse opgaven.

Venlig hilsen

Hans

Fra Billum
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 08:54

Hvornår skal du bruge det?

Jeg skal gerne komme med et bud men så bliver det først sidst i næste uge.

Skriv på info@fokus-danmark.dk hvis du er interesseret.

Michael

Fokus - regnskabsservice, administration, tekstarbejde

Erfaren bogholder siden 1995 og selvstændig siden 2005.

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 00:36
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)