Har endelig taget den beslutning og var nød til at se, at jeg ikke kunne skræbe penge sammen til at starte en virksomhed op. mit koncept går ud på: med hovedesagligt danskefilm, som salgsvarer Nye Præmier Film til billig priser úden at tabe penge på det Blu Ray & HD Format, da det er nyt på markedet og derfor, har en ide om, at kunne bliver den førende på markedet med udvalg og gode priser
Det pengene skal gå til er: Webshop-5000kr, er et tilbud, jeg fandt på qxl, en profional laver den inkl banner osv Domæne og Webhotel Indkøb af varer Diverse ting, så som, ting til at pakke filmene ind i
min ide går ud på, at blive den bedste på markedet overhovedet, med priser,med levering og alt andet der følge med. er villig til at lave det om til et I/S selskab, så du også får en bid af kagen, den bid af kagen, er overskuddet hvert år, der bliver delt. er ikke registeret som firma endnu eller moms registeret endnu, da jeg ikke kunne finde kapital til at starte op
|
Hvor stort et beløb søger du?
Umiddelbart lyder idéen ikke specielt unik, men har du udviklet en idé til hvordan du adskiller dig fra resten af markedet?
Hvordan er dækningsbidraget pr film?
Ellers keep on going :)