Jeg har planer om at starte en weebshop op med tøj fra Paris. Primært det med glimmer, palietter osv. Det er her jeg har brug for hjælp. Hvilket om råde i Paris finder jeg mit tøj på både kinesiske marked og det franske? og hvor flyver man til?
Nogle der har gode erfaringer med at få fragtet tøjet hjem til en fornuftig pris og hvordan fungerer det dernede?
Tak skal du ha Philip.. Det jeg søger er at jeg selv vil tage til Paris og hente tøjet... men er i tvivl om hvor og hvilket område jeg skal tage til :)
Tror ikke det er et område, der specifikt har det. Du skal jo have fat i nogle franske engros virksomheder, eller nogle hvor de kan sælge nogle varerpartier til dig. Du kan nok ikke bare gå ind i en butik, og sige "Hej jeg vil gerne have 10 af dem, og dem, og dem.. Du vil i hvert fald ikke have særlig stor avance på det :)
Jeg har planer om at starte en weebshop op med tøj fra Paris. Primært det med glimmer, palietter osv. Det er her jeg har brug for hjælp. Hvilket om råde i Paris finder jeg mit tøj på både kinesiske marked og det franske? og hvor flyver man til?
Nogle der har gode erfaringer med at få fragtet tøjet hjem til en fornuftig pris og hvordan fungerer det dernede?
Med så bred en søgning er det svært at komme med et konkret svar. Men jeg vil anbefale, at du hopper i en bil, og derefter selv kører til Paris. Det giver nemlig den fantastiske mulighed, at du kan køre rundt til de forskellige områder, hvor showrooms og butikkerne ligger, og derefter vælge og vrage, som du har lyst. Ved at flyve derned er du totalt ufleksibel, og områderne ligger altså ik centralt inde i Paris!
Tror ikke det er et område, der specifikt har det. Du skal jo have fat i nogle franske engros virksomheder, eller nogle hvor de kan sælge nogle varerpartier til dig. Du kan nok ikke bare gå ind i en butik, og sige "Hej jeg vil gerne have 10 af dem, og dem, og dem.. Du vil i hvert fald ikke have særlig stor avance på det :)
Der tager du så grueligt fejl! Der er flere områder i Paris, hvor den ene grossist efter den anden ligger på stribe med butikker, hvor du kan gå ind og købe til engrospriser, hvis du vel og mærke har et VAT number!
Tak for svar :) Har læst den debat du har linket til.
Nu har jeg et andet spørgsmål og det er om der er nogle der har taget offentligt transport fra CIFA centeret i Aubervilles, til
Charles de Gaulle Airport. Har prøvet google maps, men den skriver at det er udenfor deres trafik område. Jeg skal flyve hjem lørdag og ville gerne tage CIFA centeret inden jeg skal hjemad.