Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har jeg styr på det SEO eller hvad .....?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg synes egentligt efterhånden at have rimeligt styr (overordnet) på SEO, men i de sidste par dage, har jeg så alligevel googlet lidt rundt, for at være sikker på, at alt også er som det skal være..... og nu er jeg så pludselig blevet lidt usikker og kan se der er nogle ting, jeg måske alligevel ikke har helt styr på :(

Det ville være super fantastisk, hvis I ville kigge på RejseTanker.dk og fortælle mig, hvad I mener om SEO'en på portalen ??? Er der noget som er helt galt eller noget jeg mangler?

Det gik blandt andet op for mig i går at H1 ikke bare er betegnelsen for en overskrift, men rent faktisk noget jeg skal vælge at skrive overskriften i (jeg har bare sat størrelsen) - er det korrekt? Skal jeg lave alle headings om til decideret H1, H2 etc. ?

Og så vil I sikkert, som noget af det første, nævne inbound links - uf  jeg ved det.... kan slet ikke overskue hvordan jeg gir mig i kast med det - jeg ved det handler om at være aktiv på alverdens relevante sider, men det tager jo oceaner af tid (hvis ikke man vil spamme), og da jeg sidder alene i verdensfirmaet ;-), er oceaner af tid bestemt ikke noget jeg sidder inde med - findes der hurtigere løsninger?

Al hjælp til at få hævet trafikken markant er meget meget velkomment :)

De bedste hilsener

Charlotte

Fra Danmark
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 79
Fra  SearchMind Skrevet kl. 15:01

Ønsker du større synlighed online? Invester i Søgeoptimering her!!

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 15:19

Hej Hans,

Tak for dit input. Ups ja, jeg har lige fornyeligt inaktiveret Vind rejser, men havde vist ikke fået det hele med - det skulle være fixet nu! Du skriver mange Broken Links - er der andre steder?

Og så kommer det meget bag på mig at der er duplicate content - noget jeg ellers har været meget påpasselig med - er der et sted hvor jeg kan se hvilke sider/steder der er tale om?

Mvh Charlotte

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 15:28

Jeg fandt så lige et værktøj til at tjekke duplicate content og umiddelbart ser det da ud til der kun er et enkelt problem.... Men det ved jeg så ikke lige hvad betyder?

Fra Danmark
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 79
Fra  SearchMind Skrevet kl. 15:44

Jeg kørte et hurtigt tjek på www.siteliner.dk  den giver dig de fleste broken links, og kom op med lidt dc prøv at køre den. 

Samtidig kan du tjekke din side på ahrefs.com den giver dig også rigitg mange informationer om din side.

Ønsker du større synlighed online? Invester i Søgeoptimering her!!

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 16:05

Ok tak hans, jeg kan se at alle disse Broken links drejer sig om det samme link, som lå i footeren og dermed på alle sider :(  Tak for hjælpen.

Men jeg undrer mig nu alligevel over, at siteliner skriver at siden; Destination Mellemøsten, ikke eksistere - det gør den altså!?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1756
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 19:19

Charlotte Gade:
Men det ved jeg så ikke lige hvad betyder?

Det betyder at din forside ligger på flere forskellige placeringer. Lidt det samme som med www /non-www.

Du kan på samme måde lave en 301 redirect fra din index til din valgte www / non-www version, så du er sikker på alt Pagerank ender der.

Et canonical link tag kan også anvendes og det gør du netop allerede = problem løst.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 08:25

Tak Jonas!

Det ville stadig være rigtig godt med noget SEO feedback - er det som det skal være?

OG nu er jeg så også blevet lidt i tvivl om keywords... Når vi taler keywords, er det så i Adwords de listes? For Keywords i meta, bruger Google jo ikke???? Så helt præcist, hvor er det lige at de skal sættes ind, udover i title, descriptions og alt indhold?

Hvordan med H1 - SKAL overskrifter laves i H1 eller er det ok, kun at have sat størrelsen ?

Findes der forslag til inbound links - andet end at skulle chatte og være aktiv på alverdens blogs og fora?

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 08:58

Charlotte Gade:
Hvordan med H1 - SKAL overskrifter laves i H1 eller er det ok, kun at have sat størrelsen ?

Nu er jeg lidt i tvivl om hvad du mener, men formatering er altid en god ide, så brug h1 osv for at lave et hieraki i dine overskrifter.

Dine blog indlæg har h1 i overskrifterne, men på forsiden er der ingen h1.

Teddy

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1756
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 12:21

Charlotte Gade:
OG nu er jeg så også blevet lidt i tvivl om keywords... Når vi taler keywords, er det så i Adwords de listes? For Keywords i meta, bruger Google jo ikke???? Så helt præcist, hvor er det lige at de skal sættes ind, udover i title, descriptions og alt indhol

De kan også anvendes til sidernes URLs og intern samt ekstern -og backlinkning.

Det er ikke svært at ranke uden H1, H2 osv, men det anses som en fordel, at anvende. Kan du selv nemt fikse det, vil det klart være en god ide.

Der er et helt hav af muligheder og strategier indenfor backlinks, læs mere her:

http://www.seoportalen.dk/godt-gratis-link.html

http://seo-mand.dk/backlinks/

http://www.henrik-bondtofte.dk/den-perfekte-linkprofil-min-praesentation-fra-digital-markedsforing-2013

http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)