Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smykkeimportør Hjælp hvem skal jeg vælge!!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er ved at opstarte en smykkehjemmeside, jeg står og mangler en stor leverandør af pæne 925 sterling ringe, ørering, kæder, og hals kæder. 
Jeg har brugt hjemmesiden Alibaba.com meget da jeg tænkte at Kina kunne være et godt alternativ, men jeg har endnu kun fundet 1 leverandør der kun har en 20 attraktive ringe.
Jeg har snakket med en håndfuld butikker på gågader der importere deres smykker fra store fabrikker i Thailand og Tyrkiet, MEN HVORDAN FINDER JEG DEM.
De er ikke vildt synlige på nettet, og butikkerne vil selvfølgelig ikke ud med dem.

Er der en der kender en fabrikant de vil henvise mig til eller en jeg kan kontakte og komme længere, er i hjertens velkommende da jeg sidder lidt "fast" ind til jeg finder en ordentlig fabrikkant. 

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Malerfirmaet Engholm V. Maria Padua Skrevet kl. 17:47

Google, jewelry suppliers/wholesale turkye Hongkong, etc etc

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 18:57

Hejsa,

Du kan evt. finde en designer, som gerne vil tegne nogle smykker fordi dig, og så sende tegningerne videre til nogle virksomheder på eksempelvis Alibaba. 

Hvis du har flere spørgsmål, eller ønsker en uddybende forklaring, så sender du mig bare en besked :)

Glædelig jul,

Mvh Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 20:21

Vær opmærksom på, at der er særlig lovgivning om import og salg af ædelmetaller (herunder sølv). Så check den, inden du går i gang, du kan let komme galt afsted.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12890
Skrevet kl. 08:30

Du bør nok lige overveje hvordan du vil sikre dig mod svindel mht. ædelmetal indholdet i smykkerne.  Pas på for du kan meget let komme rigtigt galt af sted da mange asiatere har det med at snyde hvor de kan komme til det.

Hvorfor ikke købe smykker i f.eks. Tyskland hvor der i byen Pforzheim er en meget stor smykke industri. 

http://www.pforzheim.de/index.php?id=338 

Mvh

Ravn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)