Står og skal vælge CMS. Jeg har selv designet mit design som jeg vil kode ind i et CMS, dog er jeg ikke sikker på hvilket CMS der passer bedst til mig.
Jeg har indtil videre gået med tanken om Prestashop, men har ingen ide om der er andre systemer som passer bedre til mig.
Af krav har jeg:
Jeg skal have mulighed for at kode mit eget design ind i det, så det må gerne være et cms som tillader dette nemt.
Mulighed for at sende mails til kunder ( med dette mener jeg en uge produktet blev sendt, vil jeg gerne følge op og spørge om deres mening, evt tilbyde rabat på næste ordre giver de en anmeldelse på trustpilot, denne mail må gerne sendes ud automatisk til en kunde en uge efter )
Gerne et som tillader at printe adresser ud igennem Labelprinter, samt faktura på printer ( gerne direkte og automatisk hvis en ordre bestilles **hvis muligt** )
Indtil videre med Prestashop og at kode sit eget design ind, synes jeg det ser en smule kompliceret ud nu hvor det er første gang jeg beskæftiger mig med Prestashop, så der skal man ind i det. Håber der måske er en bedre og mere simpel måde i et andet cms at kode sit eget ind.