Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

løn til sig selv, skat?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig i at Agera da ikke behøver stå alene, men da det er helt gratis for brugeren at få et par tilbud, så ville jeg da altid ha den kombination med ind i søgning efter bogholder

Vigtigt er, at man specificerer behovet - ca størrelse på virksomhed, forventet antal CA transaktioner (bliver ofte gæt) forventet omsætning osv OG hvor i landet man bor. Meget klares fint via nettet .- bilag kan ligge delt i dropbox eller mailes - programmer som Dinero som gratis start regnskab kan deles med bogholderen og man kan evt lære selv at tage basis bogføringen .- men det er ret godt at kunne sætte ansigt på dem man arbejder med, og via Agera øges chancen for, at man kan finde en der bor, så man et gang eller to lige kan stikke hoveder sammen ved behov

God vind i alle fald

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Billum
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt: Agera er et fint alternativ og en god måde at komme i kontakt med bogholdere på. Der er jo ikke anderledes end de tømrervirksomheder, der tilmelder sig et af de sites, hvor man kan få 3 tilbud hjem på tømrerarbejde.

Hvordan man vil bruge sine markedsføringskroner er jo helt op til en selv. Jeg har ikke brug for Ageras koncept og det er der vel ikke noget galt i bare fordi Agera udspringer af Amino...

Michael

Fokus - regnskabsservice, administration, tekstarbejde

Erfaren bogholder siden 1995 og selvstændig siden 2005.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)