Hvem tager imod varer, som kunden ikke ønsker. Er det ham der eks. har hjemmesiden eller butikken den kommer fra. Det kan nemlig godt gå hen og blive dyrt samt besværligt, hvis den først skal til ham, der har webshoppen, og dernæst til butikken.
men lad os da håbe nogen vil svare uden PB da det jo ikke har mindste værdi for alle andre med samme spørgsmål hvis forum spørgsmål af denne type ender i PB
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
er det bare noget, som man enten kan tilbyde sine kunder eller lade vær'? :-)
nej - forbruger regler gør at alle forbrugere SKAL ha 14 dages fri returret uden begrundelse + naturligvis al garanti osv, så du kan ikke lade være at tilbyde kunderne det.
Spørgsmålet om hvor varen returneres og hvem der hænger på den, er derimod mellem dig og dropshipper noget der skal aftales. DU har ansvaret som sælger B2C mod kunden, men de rettigheder det kræver i forhold til kunden, men mod dropshipper er det B2B hvor der ikke er nær så skarpe regler, og hvor køber (du) hænger på en handel, med mindre andet kan aftales
Jeg kender 0 til dropshipping, men sådan vil det være efter helt almindelige regler, og så dan læser jeg også svaret her
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER