Hej Amino People! Dinero er vel efterhånden blevet "Fuldblods" ? Oder was!? Så det er vel på tide at lave en "COMPARE"? Dinero Vs e-Conomic (- Vs Billy's ) Jeg har i dag e-conomic med integration mellem min Dandomain webshop (nul taste arbejde Jeg ved godt at der (endnu) ikke er API og slet ikke fra DD's klumse dumse shop (Sorry... No offence intended). Så jeg er klar til at "taste" lidt i 2014 |
Biz Doktor:Dinero er vel efterhånden blevet "Fuldblods" ? Oder was!?
hallo Biz Doktor - hvor sidder du - på månen ?Biz Doktor:Jeg har i dag e-conomic med integration mellem min Dandomain webshop (nul taste arbejde)

Hvad er det du vil med indlægget - Dinero har da hele tiden meget klart beskrevet sig som basis gratis for nye mindre shops og ER ikke idag oppe i BB eller i E-conomic og har vel aldrig hævdet noget der bare minder om. Det er et program med let bogføring og fakturering m.m. inkl. bilag let i skyen men ingen avancerede integrationer, ingen import heller endnu - sammenligning er pjat - economic koster vel 158 kr per måned op til 2000 posteringer (kan være langt færre bilag) og 306 kr/md for standard versionen og er glimrende, men for nye webshops/håndværkere mindre selskaber der har brug for at spare penge og helt alm standard bogføring OG ikke rigtigt fatter kredit og debet, er gratis Dinero vel ikke så ringe en start. (og BB vel bestemt også godt bud til 99 kr/md om jeg husker ret)
Velkommen til jorden hvis du får tid en dag Uden at vide om alle brugere er effektive (og lettere at få brugere til gratis end til koster programmer), så er dette vel ikke så ringe enda - de sendte fakturaer er jo sendt og 52 sidder da her kl 18 i programmet TRODS alt
vh