Hej alle Aminoer Som lønmodtager arbejder jeg i en stor dansk virksomhed. Vi har butikker og et ecom site.
Hilsen Jonassen |
Slet ingen?
Hej alle Aminoer Som lønmodtager arbejder jeg i en stor dansk virksomhed. Vi har butikker og et ecom site.
Hilsen Jonassen |
BRUDETILBEHØR: www.wedding4u.dk
fordele - ingen lager risiko generelt - ingen lager plads og ingen lageransatte bagdele - mindre kontrol og dropshipper tager jo i sagens natur en god del af den fortjeneste I ellers kunne ha fået selv - vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Hej John Det er jo netop os der har lagerrisikoen, pladsen og leverer de ansatte. Der er en webshop der vil bruge os som dropshipping leverandør. Hilsen Jonassen |
BRUDETILBEHØR: www.wedding4u.dk
ja det skrev du jo ikke - jeg troede i var blevet tilbudt dropshipping som supplement til jeres butik og eshop men så er der jo andre problemer. I skal kunne sikre jer at betalingen går til så I er sikre på pengene og I vil ofte stå for returvarer fra e-handel og utilfredse kunder men må lave en egentlig aftale om alle de forhold med dem i dropshipper for, så jeres risiko begrænses, for det er jo ikke jer der står for kontrol af kunderne formentlig Jeres varer vil så også være ude hos andre end jer med de for og bagdele der kan være ved det - priskonkurrence - skal I ha samme pris eller hvordan skal den der bruger jer som dropshipper kunne sælge når I også gør det på nettet vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com