Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn ved virksomhed uden registrering

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Sep 13
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino, jeg vil godt lave et "firma" men kommer ikke til at omsætte for mere end 50.000,- 

Mit spørgsmål er, må jeg godt kalde mig noget, uden at det bliver registret nogen steder?

Eller hvordan er der lige det hænger sammen?

takker for svar på mine, nok lidt dumme spørgsmål    

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46763
Fra  John Hannover Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville kombinere det med dit rigtige navn -f.eks.  Spille-eksperten ved Joachim Nielsen eller et hvilket som helst ikke allerede brugt navn, alt efter hvad du nu skal lave. Afhængigt af hvad du sælger - eller om du vil arbejde freelance sker det i dit CPR som du dog ikke er forpligtet at ha på alle salgsbilag hvis det er ting du sælger - der rækker fulde navn og adresse + evt fødselsdata for at sikre klar identifikation

Du kan læse lidt om drive virksomhed uden moms registrering http://johnhannover.blogspot.dk/2013/01/kan-jeg-drive-forretning-uden-at-vre.html 

Når du ikke bare bruger dit alm navn, vil du kunne opleve en del der undrer sig over dit virksomhedsnavn ikke har moms - men du må godt kalde dig som du vil - bare din person er med så du fuldt kan identificeres

Du skal føre regnskab over alle indtægter og udgifter og opgive overskud i forskud og selvangivelse

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)