Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger "3D"/flatbed printer - kan printe på covers, usb-stik, golfbolde m.m.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,
da jeg startede min første virksomhed, brugte jeg en flatbed printer, som kan printe billeder, tekst, logoer eller andet på flade ting, men også krus, goldbolde og lign (der er nogle værktøjer til dette med til printeren). Det var en virksomhed som ikke rigtig blev til noget, da dette erhverv ikke interesserede mig så meget som jeg troede - jeg fik dog solgt nogle covers, golfbolde og usb-stik med logo og billede, men er nu igang med en handelsvirksomhed.

Jeg sælger nu printeren MEGET billigt, hvor der både medfølger printer og udstyr til den, ca. 70 hvide covers (iPhone 4/4S/5/5s) og nogle HTC og Samsung covers, blæk til printeren og evt. en website (dog ikke helt færdig, da der mangler tekster og billedemateriale på denne). Det hele har en købsværdi på ca. 12-13.000 kr (det jeg har givet for det hele), og det sælges nu til KUN 4000 kr ink moms (sælges dog gennem mit virksomhed, så momsen kan trækkes fra) :)

Printeren er selvfølgelig brugt, men ikke særlig meget, og fungerer som den skal. Der er stadig garanti på den til i slutningen af januar (der er den 1 år gammel).

Den vejer en del, og jeg har smidt dens papkasse ud, så den er ret svær at sende med posten, så jeg ser helst at man henter den. Den står i Aalborg :)

I kan læse om dens specifikationer, se billeder og andet her: http://sinounic.en.alibaba.com/product/955160376-209734175/mobile_printer.html

Hvis dette har fanget jeres interesse, så skriv til mig på donny794@gmail.com, her på amino eller giv mig et kald på 27 62 08 17

Mvh. Daniel :) 

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Printeren er solgt, og køber har hentet den :)

Mvh. Daniel  

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)