Vi producerer websites i Kentico CMS (som nogen måske allerede ved) og så faldt jeg over et website, som én af vores irske kollegaer har lavet også i Kentico CMS - hvad synes du om det?
Jeg synes bestemt det er flot og imponerende lavet. Jeg synes også det åbner op for lidt inspiration til en række projekter, dog skal det nok bruges med omtanke.
Hvis videoen i baggrunden kørte hurtigere eller havde skarpere farver, kunne jeg godt være bange for, at det ville irritere øjet og dermed brugeroplevelsen.
Jeg tror faktisk, at Titanic-siden afspejler udstillingen ret godt.
Jeg er enig med Eugene i det med baggrunden. Jeg synes faktisk endda, det er forbandet kikset, at baggrunden bevæger sig, når man kommer ind på siden og skal orientere sig. Ikke smart. Jeg ville foretrække et still-billede, hvor man ser museet fra luften. Der skal være en iøjnefaldende knap, så man kan starte en video om museet. Man skal være varsom med, om det hensynet til designerens ønske om at bevise, hvor cool han eller hun er, eller om det er hensynet til brugeren, at baggrunden bevæger sig.
Pudsigt at se logoet for Danske Bank i bunden. Gad vidst, om der står Irish Bank, hvis man logger på en computer tilsluttet fx Eircom, så man får en irsk IP-adresse...