Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du...om dette website

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Vi producerer websites i Kentico CMS (som nogen måske allerede ved) og så faldt jeg over et website, som én af vores irske kollegaer har lavet også i Kentico CMS - hvad synes du om det?

www.titanicbelfast.com?

Jeg synes selv at det ser super cool ud med filmklip i baggrunden og også at det er fedt at når man så trykker videre, at der kommer ro på det..

Synes også det er ret fedt tænkt i forhold til et museum (som godt kan være lidt kedeligt!) at trække folk videre med lidt action.. 

Det er jo ikke fordi det er særlig svært at lave - men kunne bare godt tænke mig at høre hvad i andre synes!

Hav en dejlig weekend,

Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 13:56

Hej Morten.

Jeg synes bestemt det er flot og imponerende lavet. Jeg synes også det åbner op for lidt inspiration til en række projekter, dog skal det nok bruges med omtanke.

Hvis videoen i baggrunden kørte hurtigere eller havde skarpere farver, kunne jeg godt være bange for, at det ville irritere øjet og dermed brugeroplevelsen.

Mvh Eugene

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:16

Jeg tror faktisk, at Titanic-siden afspejler udstillingen ret godt.

Jeg er enig med Eugene i det med baggrunden. Jeg synes faktisk endda, det er forbandet kikset, at baggrunden bevæger sig, når man kommer ind på siden og skal orientere sig. Ikke smart. Jeg ville foretrække et still-billede, hvor man ser museet fra luften. Der skal være en iøjnefaldende knap, så man kan starte en video om museet. Man skal være varsom med, om det hensynet til designerens ønske om at bevise, hvor cool han eller hun er, eller om det er hensynet til brugeren, at baggrunden bevæger sig.

Pudsigt at se logoet for Danske Bank i bunden. Gad vidst, om der står Irish Bank, hvis man logger på en computer tilsluttet fx Eircom, så man får en irsk IP-adresse...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)