Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til vurdering af nye salgsmedarbejdere til ansættelse

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JK

Du skulle havde ansat mig,
så havde du fået lige det du søger..
Vil sige det er gode råd folk kommer med her inde,
og ved at der er mange der tror de er sælgere,
problemet er ofte... vil man have gode sælger der sælger ærligt,
eller er man bare ude på at sælge, dette er self. en overvejelse man skal
havde med ind over..  Og en vigtig ting for mig og er ganske sikker på,
at fremtiden inden for salg bliver bedre end den er pt.
Håber du finder den du søger.

mvh Jan Jensen

Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 254
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 21:50

B2B Konsulenterne:
Jeg ville dertil høre hvor du søger ansatte, da jeg selv står og skal bruge en ca. 10 sælgere som skal sælge for mig. Jeg kan bare ikke få nogle ansøgere hvilke jobpotaler benytter du?

Jeg blander mig lige på denne del :-)

I forhold til valg af jobportaler m.m. handler det om at få fastlagt en strategi. En strategi der bl.a. handler om hvilke typer du søger, lønniveau, økonomi du vil bruge på rekrutteringen, vil du selv stå for rekrutteringen eller vil du bruge ekstern hjælp m.m. Man kan altid vælge de gængse jobportaler, men med den rette strategi er chancen for succes større.

Fra Fredericia
Tilmeldt 4. Mar 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Sell IT Skrevet kl. 10:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tesnjak:
Glem de personlighedstest. De kan desværre ikke bruges til noget hvis personen ikke er vitterlig ærlig. Folk er begyndt at gennemskue dem, det er altså meget nemt at svare på spørgsmål der leder hen efter til de typer personer som virksomheden søger.

Der er jeg så lodret uenig med dig. De benyttes i stigende grad, også blandt mindre virksomheder. Der er naturligvis stor forskel på dem, de bedste koster også en vis sum penge (DISC'en eksempelvis).

For det første viser en god test ikke hvorvidt en potentiel medarbejder er "god" eller "dårlig". Den viser dominerende områder indenfor ens adfærdsprofil. Hvad er der her at "gennemskue"? For at kunne manipulere med disse test, kræver det for det første at de ikke udføres, som beskrevet. At den testede har fuldt overblik over, hvad virksomheden søger efter af type, i hvilket team vedkommende skal indgå, samt den fremtidige strategi. Bare for at nævne nogle få..

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)