Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange linker til din hjemmeside? Tjek dette værktøj

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Hej,

hvis du vil se, hvem som linker til jeres hjemmeside, så vil jeg anbefale et fantastisk værktøj. Her er hvad du skal gøre:

1) Gå til AHREFS.COM og indsæt din hjemmesides adresse
2) Klik på Referring domains i menuen til venstre, og du vil så få en liste over de forskellige hjemmesider.
3) Domain Rank (fra 0-100) viser hvor stærkt et link er, så hvis du har nogle på over 70, skal du være meget glad.

Du kan selvfølgelig også teste hvor mange links dine konkurrenter har, og endnu vigtigere se hvem der linker til dem - for de links kan du også få fat i. Hvis jeres konkurrenter har flere links end jer eller links med højere domain ranking, så er det højst sandsynligt grunden til at de ligger over jer i Googles søgemaskine.

Hvis du vil foran konkurrenterne i Google v.h.a. linkbuilding, så holder jeg et linkbuilding workshop 10.12. og du kan købe din billet her: http://billetto.dk/da/events/linkbuildingworkshop

Christopher

PS: Jeg har i forvejen lovet at vise en case om hvordan vi vækstede trafikken til europeandomaincentre.com med 232% på fem måneder. Men jeg har også en helt ny case med i bagagen. Igår blev vi featured på ALLE de største sites indenfor vores niche med en speciel linkbuilding-teknik, så den får du også.
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christopher. 

Jeg glæder mig til vi ses d. 10.12 og til at høre dine input. 

Min motivation til at deltage er, at få nye metoder til at vækste min blog samt tilegne mig nye kompetencer til brug i fremtidige projekter. 

Mvh.
Anders 

 

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt. Jeg er sikker på, at du får en masse med hjem 

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, syntes nu ik det er så godt.

Prøvede det lige af på en af mine sider, og den viser ikke alle indgående links, jeg ved jeg har links fra en bestemt side, og den side blev ikke vist i oversigten.

 

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at sige, da det bl.a. kommer an på hvor mange links dine konkurrenter har. Jeg vil anbefale, at du kigger på deres linkprofiler, da du sikkert kan få nogle af de samme links.

Der er grobund for at du får lavet en god linkbuilding-strategi. For det første er din linkprofil "ren", d.v.s at der er brugt forskellige ankertekster i de links du får. (Hvis nu alle havde ankerteksten "køb bil", kunne det se ud som om de byggede kunstige links). For det andet får du links fra relevante sites indenfor din niche (bil blogs, bilklubber etc.), og sikkert også en del direkte referral trafik via de links, hvis du kigger i din Google Analytics. 

Så start med at se på konkurrenternes links og se om der er links som ligner dem du allerede får. Hvis du har fået et link fra fartgal.dk er der sikkert andre bil blogs du kan få et link fra.

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er vores side jo ikke lanceret helt endnu, men fantastisk spændende at kunne følge med når den tid kommer.

Enkelt og nemt værktøj.

Yes

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hofman:
hvis du vil se, hvem som linker til jeres hjemmeside, så vil jeg anbefale et fantastisk værktøj.

Jeg kender godt ahrefs.com, og jeg ville gerne bruge deres services, men jeg synes, det er voldsomt dyrt at betale $79 om måneden for at kunne se mere end 10 referring domains osv. Jeg ved godt, at man kan få en discountkupon, men det er stadig meget mere, end jeg vil betale. Betaler I andre for det?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)