Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny Anmeldelse-kategori

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har netop lanceret Anmeldelser på RejseTanker.dk og det ville være skønt, om vi kunne få nogle af alle jeres meninger om både funktionalitet og brugervenlighed.

Tanken med Anmeldelser er, at få så mange brugere som muligt, til både at oprette og anmelde alt fra hoteller og restauranter til seværdigheder, transport m.m. ude i den store verden. - Altså ikke som på fx. Tripadvisor eller Agoda, hvor stort set alt er oprettet i forvejen, men at man her, selv opretter steder man enten kan anbefale eller advare mod, og skulle flere så have besøgt "stedet", så kan de også gå ind og anmelde.

Jeg vil være meget taknemmelig hvis I;
- Vil oprette jer som brugere
- Oprette "et sted" (aller helst et sted I rent faktisk har været og KAN anbefale/advare mod)
- Efterfølgende anmelde stedet
- Slutteligt give mig feedback på funktionalitet/brugervenlighed og hvad I ellers måtte falde over der burde arbejdes med.

Glæder mig til at høre hvad I har at sige - og på forhånd, 1000 tak til de af jer, der gider tage jer tid til det!

Mange weekend hilsener
Charlotte

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man slette sin bruger efter testen?

Jeg vil foreslå dig at oprette nogle test-brugere, som aminoerne kan logge på og teste. Det sparer dem for noget tid. Pasordet kan laves i en grafisk fil i stedet i ren tekst.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)