Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lovgivning omkring fakturabetaling

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 142
Fra  Shinetech.dk Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal til at sælge et enkelt produkt, hvor målgruppen er ældre mennesker.

Jeg ønsker at tilbyde faktura betaling som den eneste mulighed.

Jeg havde forstillet mig én side med produktet samt en formular til at udfylde navn og adresse.

Hvis folk udfyldte adressen ville produktet blive sendt til dem med en faktura.

Prisen vil selvfølgelig fremgå tydeligt på siden og det vil også fremgå i betingelserne at produktet først skal betales, når man modtager varen.

Spørgsmålet er så, om det er lovligt at gøre det på denne måde, eller om man skal viderestilles til en separat side, hvor man skal acceptere ordren?

Skal jeg ligeledes sende en ordrebekræftelse pr. email, eller er det nok at sende den med posten?

Jeg fremstiller klistermærker i høj kvalitet til virksomheder fra 6,80 kr. / stk.
Mine kontaktoplysninger findes her!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46683
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne sende faktura med varen f.eks. og i papirform og du må gerne sende bekræftelse i papirform hvis du foretrækker det.

Så længe du ikke har adgang til direkte betaling har du MEGET frie rammer for at sende vare og faktura til betaling efter varen er modtaget og alt som helt almindeligt brev (eller email som det passer dig/kunden)

Du ved vel om din kundegruppe er en der normalt vil betale eller om du risikerer de beholder varen og skrotter fakturaen  

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)