Hej Claus. Prøv at kigge på www.helium.com her kan brugerne selv oprette sig som skribenter, hvorefter de kan skrive artikler om alt. Den kombination, som jeg umiddelbart ser, er at at have artikel - forummet på spain-holiday.com/xxxxx Herefter kan du med fordel offentliggøre nogle af brugernes rejsebeskrivelser på forsiden af www.spain-holiday.com. Altså de rejseartikler, som andre brugere har rated højest. Tiltræk dem ved at trække lod blandt de højest ratede artikler om en eller anden præmie. Så min klare holdning er, at du skal bruge artikel - software og ikke blog-software, da artikler fra de enkelte brugere i højere grad kan offentliggøres eet samlet sted end, hvis de alle skulle have en blog.
Nå bliver nødt til lige at smutte. Vi tales ved
|
Hej Martin,
Ja dette sætter jo absolut tingene i et andet lys. For med din løsning får jeg jo naturligvis en masse content opbygget, men vel næppe meget link building...Dog er din ide slet ikke så tosset faktisk.
Kan man kommentere artikler i sådan et sw? Det ser umiddelbart ud som en ensrettet kommunikation som vel ikke skaber meget dynamik?
Den her skal jeg lige tænke lidt over...
Med venlig hilsen
Claus