Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En ny blog - men hvilket domæne?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus.

Prøv at kigge på www.helium.com her kan brugerne selv oprette sig som skribenter, hvorefter de kan skrive artikler om alt.

Den kombination, som jeg umiddelbart ser, er at at have artikel - forummet på spain-holiday.com/xxxxx

Herefter kan du med fordel offentliggøre nogle af brugernes rejsebeskrivelser på forsiden af www.spain-holiday.com. Altså de rejseartikler, som andre brugere har rated højest.

Tiltræk dem ved at trække lod blandt de højest ratede artikler om en eller anden præmie.

Så min klare holdning er, at du skal bruge artikel - software og ikke blog-software, da artikler fra de enkelte brugere i højere grad kan offentliggøres eet samlet sted end, hvis de alle skulle have en blog.

Nå bliver nødt til lige at smutte.

Vi tales ved

Fra Malaga
Tilmeldt 15. Aug 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:01

Hej Martin,

Ja dette sætter jo absolut tingene i et andet lys. For med din løsning får jeg jo naturligvis en masse content opbygget, men vel næppe meget link building...Dog er din ide slet ikke så tosset faktisk.

Kan man kommentere artikler i sådan et sw? Det ser umiddelbart ud som en ensrettet kommunikation som vel ikke skaber meget dynamik?

Den her skal jeg lige tænke lidt over...

Med venlig hilsen

Claus

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 12:10

Hej Claus

Med hensyn til link-building(hvis jeg har forstået dig korrekt), så vil du måske opleve, at din artikel side vil tiltrække flere besøgende gennem søgemaskinerne, men artikel softwaret gør det muligt at tilpasse artikel sitet, så du dels kan have applikationer kørende i siden, hvor man kan bestille rejser, lejligheder osv. Endvidere er der rig mulighed for at markedsføre din hovedside via banners i top og bund samt i siderne.

Der er både RSS-funktion, blog - funktion til brugerne også, muligheden for at kommentere artiklerne, wysiwyg editor til brugerne, så de kan uploade billeder og videosekvenser.

Så der vil i allerhøjeste grad være meget bruger dynamik på sitet.

Uanset, hvad du beslutter dig for, så skal det nok blive godt.Wink

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)