Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outlook IMAP hjælp

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Min indbakke kører IMAP, når jeg sletter eller flytter en besked overstreges den og fader ud. Men den fjernes ikke som når man har det liggende lokalt ved POP3 

Er der ikke nogen måde man kan få den til fjerne beskeden og ikke bare strege den ud. Den forsvinder på et eller andet tidspunkt, men har ikke rigtig luret sammenhængen i hvornår det sker og ikke Embarrassed 

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 16:32

Hej Jens

Jeg sidder ikke selv med Outlook, men du skal purge og det foregår på mappe-niveau, så tag et kig på menuen. 

Fra Viborg
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 00:12
Nu ved jeg ikke om det er det samme, men i Outlook Express, kan man under "Vis > Aktuel visning > Vis slettede meddelelser" fjerne fluebenet, og slippe for at se på dem. Som du selv er inde på, forsvinder de henad vejen...

Kender intet til det tekniske i det, men blev blot irriteret over at kigge på alle de overstregede (og slettede) meddelelser :-)

soelver.dk - freelance illustrator 

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 09:10

Super den klarede det :)  Det var jo til at blive vanvittig af. Hvis du Outlook Express udgaven må jeg da lige henvise til den glimrende gratis email klient: Thunderbird... Minder meget om Outlook men er en del bedre end Express

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:41

Thunderbird er en fantastisk mailklient.

Jeg er dog gået over Evolution da jeg har skiftet hele mit system til Linux. Grunden til skiftet i mailklient var at thunderbird ikke kan klare exchange forbindelser.

Er det noget der er blevet muligt ? 

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 11:18

Hvilken mail udbyder bruger I for at kunne benytte IMAP? Nu har jeg haft 4 forskellige udbydere og ingen af dem understøttet IMAP.

Venlig hilsen
Henrik Meyer
www.accessit.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:25

Jeg benytter egen mailserver. Men mener at mxhotel.dk giver mulighed for Imap.

Google har også igennem længere tid snakket om at begynde at tilbyde Imap, hvilket dog vist ikke er sket endnu. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 11:54

Vi benytter Servage.net middelmådig database men ok mail server

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 12:40

Blot hvis andre finder denne post:

Har startet Outlook og det er Edit -> Purge Deleted Messages

Bemærk i øvrigt at der er forskel på Outlook og Outlook Express. Thunderbird har desværre stadig intet interface til Exchange Servere. Evolution er et ret godt alternativ, men jeg oplever dog af og til nogle problemer med forbindelsen.

Man kan overveje en 'hosted exchange' løsning hvis man er en lille virksomhed. Bemærk dog at prisen er meget afhængig af pladsforbruget så man skal holde op med at sende sine PowerPoint præsentationer frem og tilbage via mail. 

Fra Søborg
Tilmeldt 31. Dec 05
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 14:23

Mig bekendt har Tunderbird IMAP support, men det er rigtig at den ikke snakker "rigtigt" med Exchange Serveren.

Så kan man jo begynde at gætte på hvem er ikke overholder standarden ;)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)