Jeg har nu kæmpet med at finde et job, men kan desværre intet finde i mit område. Lige p.t står jeg og mangler penge meget hurtigt til husleje mm. Derfor tilbyder jeg nu min ekspertise til billige penge. Jeg har omtrent 8 års erfaring med Javascript og PHP og har erfaring med frameworks som laravel og codeigniter. Jeg har også meget erfaring med sikkerhed og facebook. Jeg har lidt psykiske problemer, såsom angst og fobi, men det forhindrer mig ikke i at arbejde hårdt på. Jeg har 4 års erfaring med mobilapplikationer, da jeg udvikler i PhoneGap kan man nemt, konverterer appen til alle andre platforme, såsom Windows Phone, iPhone/iPad, BlackBerry og Android uden at skulle have endnu en programmør ind. Jeg er hurtig til at udvikle, men også sikker. Jeg gennemtester alle systemer, både for sikkerhedsbrister, men også for små bugs mm. Jeg kan gå med til fixedprice projekter med 50% upfront, eller timepris på 189 + moms for PHP Udvikling og mobiludvikling 279 kr. Jeg kan stortset lave alt, har ikke oplevet noget jeg ikke har kunne udvikle, jeg elsker at lege med api, webservices, restful services mm. og elsker at udvikle :) Kontakt mig hvis i ønsker en skarp programmør som kan arbejde hjemmefra på et projekt. Jeg lover ikke at skuffe. |
Søger du billig programmør til mobilapp eller hjemmeside?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)