Først vil jeg gerne takke jer for alt jeres hjælp. Jeg har længe villet være selvstændig og langt om længe, ( med jeres hjælp) har jeg fået opstartet et vikar- og rekrutteringsbureau sammen med nogle andre. Nu står vi med endnu et problem. Vi har en masse arbejdskræft som Danmark tørster efter, men vi mangler at få nogle kunder. Altså har vi brug for nogle virksomheder, så vi kan få vores jobsøgere i arbejde.
Mit spørgsmål til jer er: Er der nogle der evt. kunne komme med et bud på hvordan vi skal håndtere markedsføringen?
Det skal lige siges at vore budget ligger meget lavt.
Mvh. VikarNu
|
Hjælp os med Markedsføring
Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør
|
Hejsa
Skriv en fængende pressemeddelelser. Hvis I selv kan gøre det (godt), så er det den billigste form for markedsføring overhovedet - ja faktisk gratis. |
søger ligesindede i Sønderjylland
Hvor skal vi udgive den henne? |
Tjek denne googling på pressemeddelelse: http://www.google.dk/search?q=pressemeddelelse&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:da:official&client=firefox-a Som du kan se, er der mange pressebureauer at vælge imellem. Priserne svinger fra 300 - 2000 for en standardudsendelse... hvor nogle så er mere standard end andre;-) Jeg bruger altid Presswire.dk til den brede udsendelelse - og kan kun anbefale deres gode service. Amino og Presswire afholder i øvrigt snart et "Pressekursus for iværksættere" -tjek bannerreklamen i toppen af amino.dk. Mvh. René |
Presswire kan anbefales ja. Skal det gøres helt gratis, så er det i gang med knoglen, og tage direkte kontakt til journalisterne. Dette er uden sammenligning den mest effektive, men også mest tidskrævende. Nøglen til succes ligger naturligvis i indholdet i jeres pressemeddelelser. Det skal være relevant for de medier I kontakter, og I skal kæle om den "gode historie". |
Selvom I vælger at udsende jeres pressemeddelelse og ikke "ringe den rundt", er det en stor fordel at følge op pr. telefon. Men historien om at I har masser af arbejdskraft, der bare venter på at blive sat i sving, er for tiden en glimrende historie i sig selv. - og så lige af nysgerrighed: Har I en dygtig sælger på lager? mvh Hans |
Jeg vil ikke give dig ret hele vejen Hans. Rigtigt, at det er en rigtig god idé, at følge op efter udsendelse. Jeg er dog ikke enig med dig, at det ikke fungerer hvis PR-folk laver opfølgningen. Journaslister skilter ikke med det, men de er afhængige af os - og de ved det. Over de seneste år, er der desuden kommet mange flere medier, hvor der ikke er midler til at udføre omfattende journalistisk arbejde, hvor gode historier (underforstået pressemeddelelser) er en stor del af indholdet. Og man behøver selvfølgelig ikke være en PR-mand for at lave opfølgning eller opsøgning. |
Hej Hans tak for det. Det har vi. Du er velkommen til at ringe til os på 31124008 for at hører mere. Du kan også smide en mail på ea@vikarnu.dk |
Jeg vil da gerne være kunde hos jer. Kan I skaffe vores callcenter 4 phonere til start i oktober - gerne en try & hire løsning. Kontakt mig gerne i morgen fredag - evt på min mobil 26189734, så kan vi drøfte det nærmere Så alene dit indlæg på amino var jo god markedsføring.
|