Hej Jeg ligger lidt bag ud med bogføring. Findes der en enkel måde at lave mange fakturaer på? Det bedste vil være hvis jeg på en eller anden måde kunne tage alle mine bankkonto posteringer >> ind i Excel >> konvertere hver linje til en faktura VH Tobias |
Hvad har du givet kunde som faktura for at han ville betale i netbank? Du må jo der ha et eller andet som gerne bilagsmæssigt knyttes til salget
Du må IKKE bare tage din bankkonto og trække ind uden at der et eller andet bilag ud over penge ind og ud i banken, men du kan godt eksportere langt de fleste bankers udtog som CVS eller til excel og derfra til CVS og importere til dit regnskabsprogram - der skal bare mere til dokumentation, end KUN det at der er betalt - eller hævet - noget salgsdokumentation fra dit system med krav om kundenavn og moms del andet som HER osv og købsdokumentation for udgifter som vel også kan være med på udtoget. Dokumentation så hver transaktion kan hænges op på kunde/leverance/leverandør/vare
Du får heller ikke - hvis du bare helt simplet hiver kontoen ind - din moms bogført korrekt umiddelbart
Mange regnskabsprogrammer har API og andet som underletter at man henter ting direkte fra bank og andet ved at de er tilknyttet ens webshop
vh