Jeg søger et samarbejde med en fritids programmør/webdesigner eller med et webbureau som er frisk(e) på at overtage et stort marked udenfor Europa.
Kort sagt så går projektet ud på, at starte et jobdatabase op som fx. jobindex.dk i et land udenfor EU (som jeg vil komme nærmere på ved evt. en lillemøde).
Personligt tror jeg på kæmpe succes med hjemmesiden og mener selv, at vi klart vil være det mest dominerende på markedet på under 1 år.
Er du nysgerrige og vil vide mere er du meget velkommen til, at kontakte ved at skrive en besked til mig her på amino og så kan vi tage den over telefonen eller vi kan mødes i Århus eller Randers.
Ja det er selvfølgelig rigtigt. Men jeg kommer også til at arbejde gratis indtil vi kommer til at tjene penge, siden skal oversættes og "køres" i 3 forskellige sprog osv.
Jeg ved godt der er tusindvis af disse indlæg, men tro mig jeg er så MEGET bange for, at der snart bliver åbnet sådan en hjemmeside af nogle andre. Landets økonomi vokser og flere flere udenlandske virksomheder er begyndt at åbne øjnene for landet, og er begyndt at investere. :)
Hvis der er nogle der bare har lyst til høre om projektet, er i meget velkommen til at skrive en besked, så kan vi tage den over Skype.