Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med unoeuro'?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Så ved jeg hvad fejlen skyldes.

"Vores ene fortigate firewall fejlede og af en eller anden, indtil videre ukendt årsag, fejlede failover makanismen i vores centrale netværksenheder.

Det krævede derfor fysisk reboot af begge enheder"

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 12:29
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hvis man er i tvivl om noget er galt, så kan man passende tjekke Twitter, hvor UnoEuro også har en fin tilstedeværelse:

https://twitter.com/unoeuro

Man kan også prøve at smide en "ping" efter sit domæne eller udbyder, og se om den svarer. Aner man ikke hvad en "ping" er, så er der også en lidt mere lav-praktisk løsning her:

http://www.downforeveryoneorjustme.com/

Det korte budskab: Lad nu vær med at (mis)bruge Amino til at spørge "Problemer med X"? Der findes mange andre - og bedre - måder til at finde ud af svaret på det spørgsmål. :-)

God tirsdag, allesammen!

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 12:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Patrick - Meebox:

Det korte budskab: Lad nu vær med at (mis)bruge Amino til at spørge "Problemer med X"? Der findes mange andre - og bedre - måder til at finde ud af svaret på det spørgsmål. :-)

Ja hvis man ved hvordan man skal finde svarene Patrick :)

Personligt - på trods af at jeg arbejder ved en computer hver dag, bruger jeg aldrig twitter, og det var på ingen måde faldet mig ind at jeg kunne bruge den del til at finde informationer.

Jeg tror ikke at personen har prøvet på at (mis)bruge amino - langt fra endna - men blot haft et problem og spurgt ind til andre om de også havde problemer. Man har jo ikke kunne forbinde til deres egen hjemmeside eller lign, så udover hvis man lige har et telefonnummer eller lign liggende så man kan komme i kontakt med dem - hvor så finde information hvis man ikke er teknisk anlagt? Så var det måske det mest oplagte sted at spørge her på amino for nogen?

Intet galt i din argumentation - men tror nu ikke at der har været noget negativt forbundet med hans spørgsmål andet end sider og mails var nede :)

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 12:53

DrupalEksperten:

Patrick - Meebox:

Ja hvis man ved hvordan man skal finde svarene Patrick :)

Personligt - på trods af at jeg arbejder ved en computer hver dag, bruger jeg aldrig twitter, og det var på ingen måde faldet mig ind at jeg kunne bruge den del til at finde informationer.

Jeg tror ikke at personen har prøvet på at (mis)bruge amino - langt fra endna - men blot haft et problem og spurgt ind til andre om de også havde problemer. Man har jo ikke kunne forbinde til deres egen hjemmeside eller lign, så udover hvis man lige har et telefonnummer eller lign liggende så man kan komme i kontakt med dem - hvor så finde information hvis man ikke er teknisk anlagt? Så var det måske det mest oplagte sted at spørge her på amino for nogen?

Intet galt i din argumentation - men tror nu ikke at der har været noget negativt forbundet med hans spørgsmål andet end sider og mails var nede :)

Helt enig i at det ikke er negativt ment. Som udbyder ser vi bare de her indlæg igen og igen - både når der er noget galt, og når der ikke er - og jeg gør bare opmærksom på, at der findes bedre metoder til at finde svar på sit spørgsmål. :-)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)