Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger grossister.( makeup, hårfarver, parfumer)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hørte man måske kunne få hjælp her inden fra en kammerat som har fået sin side op og kører. og håber indlægget ligger rigtig og undskyld hvis der mangler punktum og det nok om det.

Jeg søger grossister indenfor makeup hårfarver parfumer. stort set alt har min interresse. ved self ikke om det kan lade sig gøre men. har ikke noget cvrnr da det første år vil gå stille og roligt men jo mere salg der vil komme jo mere flere penge vil jeg smide i for at få det større da jeg ikke har alverdens penge lige nu. håber jeg self at finde en som kan skaffe mig indenfor makeup parfumer gerne nogen af de nyeste. ( populæreste. ) 

grossisten skal være en som kan gi mig en fair pris på de forskellige ting. måske skal kunne sende tingene fra deres lager så de bestiller hos mig men de pakker og sender. som sagt jo større firma jeg for op jo mere salg vil der blive og det. jeg ved godt det måske står lidt ryddet men er ikke den bedste til at skrive. så men håber der er nogen som vil ha noget salg til mig. og måske i sidste ende blive en god grossist for mig.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)