Hey venner! Christian Due og jeg afholder på torsdag anden omgang af Ecommercemeetup. Det er et meet'n'greet for webshopejere og folk, der beskæftiger sig med e-handel. Formålet er at lære hinanden at kende, have en god aften og tjene nogle flere penge. Sidste gang handlede det om alle de ting, jeg har gjort og som virker på JUF.dk - denne gang handler det om at tjene flere penge i julehandlen: http://www.ecommercemeetup.dk/ Vi vil gerne have, at alle deltagere kommer med et tip eller to til, hvordan de vil tjene flere penge i julen. Jeg vil bl.a. snakke om et linktip + noget smart med nyhedsbreve. Det koster gratis at deltage, der er øl og vand til en 5'er - og sidste gang kom jeg og rigtigt mange andre deltagere hjem med en god aften, et par nye venner og ting, der forøgede omsætningen i diverse webshops. Vi har plads til et par mere (cirka 4 eller 5, så vidt jeg kan se) - så hvis du er klar, så smut ind på siden, tilmeld dig i højre side og så ses vi på torsdag! |
Ærgerligt, at det er på den forkerte side af broen, ellers var jeg i hvert fald klar på det. Håber der kommer noget i Kolding/Aarhus området på et tidspunkt.
Godt initiativ.