Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tryk af brochurer, brevpapir, labels??

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen, der kan anbefale et trykkeri?? Jeg skal have lavet brochurer, labels og brevpapir?? Med mindre at vi skulle få et helt vildt tilbud, så laver vi selv designet og sender det til trykkeriet. Vi har trykt visitkort, men hvis nogen kan anbefale et sted, hvor de laver lækre kort i god kvalitet til en god pris, så kan det også være at det har interesse.
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

/Jonas Vestfalen

www.freelancejournalisten.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Jesper fra MediaMouse her på siden laver tryk, ligeledes gør Anders Grønborg fra Lasertryk.dk som også har skrevet et par indlæg på amino.dk

Prøv at hive fat i en af dem, eller begge to, og se hvad de kan tilbyde :)
Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Venligst

René Buch

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

  Hej Kim,

Du skal være velkommen til at sende mig en email: jesper snabelA mediamouse.dk
 
MediaMouse laver både offset-tryk og digitaltryk. Hvad vi vælger kommer først og fremmest an på oplaget (antallet) du skal have lavet tryksagerne i.
 
Endvidere er det også et spørgsmål om hvilken kvalitet du ønsker. Ved offset-trykket har vi mulighed for at lave et rigtig lækkert tryk, da vi bl.a. ikke er begrænset af de max. 250 gram som digitalmaskinerne kan håndtere. Vi kan offset-trykke på karton op til en tykkelse på 500 gram. Endvidere har vi muligheder for at efterbehandle med f.eks. mat lak eller U/V-lak (giver en rigtig glossy overflade - ligesom på et foto).
Maksimalstørrelsen ved digitaltrykket er A3+ og ved offset er det A1+.
 
Ved både digitaltryk og offset har vi muligheder for efterbehandling så som beskære, udstanse, perforere, bukkestreg, hæfte, lime m.m.
 
Vi har også mulighed for at lave opsætningen - eller finpudse den på baggrund af et udkast fra Jer, såfremt I får brug for det. Ellers kan vi også modtage tryk-klare filer så som PDF m.m. sålænge at filerne er helt klar til tryk (Euroscale farveprofil, CMYK eller Pantone, skæremærker m.m.).
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
 
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Med dig,

 
Stenbytryk ude i Herlev er helt klart markedets billigste. Det synes jeg: www.stenbytryk.dk. Har gode erfaringer med ham, han er ca 40 % billigere end de andre.
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 02:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har fået trykt visitkort og små labels til en rimelig pris hos

Det er enten digital-tryk eller lyntryk. Kan man nøjes med dén kvalitet, kan Kim Svarrer anbefales.
 
mvh. Bo Jensen
Butik Go''aften
Tilmeldt 25. Jan 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, ganske afgjort. Jeg har gennem to år brugt Lone Christensen i Aalborg.

Dtp nord
sofievej 3
9000 Aalborg
98 13 60 88
 
Hun er særdeles rimlig med pris. Hun designer og foreslår ting. Hun laver hjemmeside etc etc og det er absolut til at betale!!!
Tilmeldt 18. Dec 05
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har brugt han er billig hurtig
Jydsk Kuverttryk ApS
  Firma: Jydsk Kuverttryk ApS
      Navervej 16
7451 Sunds
 

 
  Tlf.: 97 14 26 26
 
Fax: 97 14 26 88
 
 
 

    Sunds  7451
  Telefon: Tlf.: 97 14 26 26
  Fax: Fax: 97 14 26 88

 

Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil kontakte Hans herind fra  www.kjers.dk Hans har lige anskaffet noget nyt trykkeri legetøj, og det kan jo være at den mangler noget at lave.
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)