Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er det der facebook?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Har lige oprettet en facebook side til min hjemmeside som et fællesskab. Nu kan jeg se, at der er kommet hele 2 likes, juhuu:-) Men der står inde på min facebook side, at der er 3 der taler om min side - hvad betyder det? Hvor kan jeg se hvem der taler om min side?

Er der også nogle af jer der kan fortælle mig, hvad jeg skal ligge op på en facebook side? her er ikke tale om en irksomhed (endnu) men min hjemmeside, www.mallorcaoplevelser.dk

Kom glad, håber at I kan/vil hjælpe en fb newbie lidt:-)

På forhånd tak

Mvh Eugene

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 18:59

Jeg tror, det betyder, at du selv + to andre har givet siden et like. :)

Hvad du skal lægge op?! Nyheder fra Mallorca, konkurrencer - hvis du udlover en ferie til Mallorca og kører en annoncekampagne på den, får du nok en del nye likes - spørgsmål, der lægger op til debat (det sidste får du nok mere succes med senere, når din side er kendt).

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 104
Fra  www.letswork.dk Skrevet kl. 19:19

Hej Eugene. 

Jeg tror ikke det er fordi folk liker din side. Jeg tror det er alle dem der på en eller måde har været aktiv på din side, deres den der har været aktiv´s venner kan se det. Altså hvis han/hun har liket et opslag, givet en kommentar eller lign. 

Men du må ikke lige hænge mig op det. 

Mvh

www.letswork.dk - Bringing brains to business!

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 19:24

Louise Lamberth - Tekstfokus:

Jeg tror, det betyder, at du selv + to andre har givet siden et like. :)

Hvad du skal lægge op?! Nyheder fra Mallorca, konkurrencer - hvis du udlover en ferie til Mallorca og kører en annoncekampagne på den, får du nok en del nye likes - spørgsmål, der lægger op til debat (det sidste får du nok mere succes med senere, når din side er kendt).

Jeg har ikke selv givet den et like, da jeg ikke selv er på facebook:-) Ja, jeg kunne selvfølgelig lægge nogle spændende nyheder op, om hvad der sker på Mallorca o.l. Bliver nok ikke til kampagner i første omgang, det er jo ikke en virksomhed, der er faktisk overhovedet ingen indtægtskilde i hjemmesiden, det er ren entusiasme:-)

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 19:26

Lasse Bloch Petersen:

Jeg tror ikke det er fordi folk liker din side. Jeg tror det er alle dem der på en eller måde har været aktiv på din side, deres den der har været aktiv´s venner kan se det. Altså hvis han/hun har liket et opslag, givet en kommentar eller lign. 

Men du må ikke lige hænge mig op det. 

Mvh

Det kan selvfølgelig godt være, at det er venners venner effekten, der spiller ind her. Jeg kender jo ikke så meget til facebook selv, hvorfor jeg også lige spørger jer herinde:-) 

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 20:31

Køb en bog om Facebook, så er du godt i gang. Webwoman har en e-bog til få hundrede kroner.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)