Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal man have 2 digitale postkasser og medarbejdersignaturer, når man har et CVR og et SE nummer?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 1110
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det kræver et opkald til Skat for at blive helt skarp på hvad jeg skal. Det har bare været helt umuligt at komme igennem på det sidste. 

Mvh. Malene 

Det er Nemid du skal ringe til telefonnummeret står på de papirer du har fået

Men du skal have 2 postkasser da medarbejdersignaltur knytter syg til crr nr (se)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47178
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:03

Jeg så lige inde på skat, under skattekonto  at hvis man har mere end ET SE nummer tilknyttet, så har man to ALTID skattekonti (står ved indlog på skattekonto)

Det burde betyder to NemID er et krav for at man kan se sine skattekonto oplysninger - og givet også to forskellige betalingslinjer til aconto skat - ud over altså mulighed for to gang moms

Det er sikkert rigtigt som Henrik skriver, at der kun er EN postkasse, men jeg ville jo tro, at hvis man logger på virk.dk med NemID og prøvede at logge på med begge de nemID man har - med to seperate SE numre, så burde det give to forskellige log-in - (ellers giver to NemID ikke mening) og dermed måske også mulighed for hver sin postkasse.

Det ville jeg trods alt nok undersøge hvis jeg havde to SE - Det fremstår ikke inde på virk.dk så ikke voldsom service minded

vh

Tilmeldt 9. Dec 10
Skrevet kl. 13:32

Det er rigtig det fremgår ikk af VIRK.DK, men det er fordi det er NEMID.DK vi skal ind på, her kan man også få hjælp over telefonen næsten hele døgner Smile

Tilmeldt 9. Dec 10
Skrevet kl. 14:48

medarbejdersignaturer, når man både har et CVR nummer og et tilhørende SE nummer?

Rettelse

Består dine 2 firmaer af et hovednr og bi.nr.KAN du kun oprette 1 postkasse og medarbejdersignatur på hovednr.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)