Hejsa,
Ville lige skrive ang. hæve sænke borde jeg tidligere tilbød.
Jeg er netop lige blevet gjort opmærksom på at min sælger, faktisk blot videresælger varer, som han er ved at købe fra en auktion:
[Link fjernet af moderator]
Du kan her købe et bord til MEGET lave priser.
Jeg har derfor brudt min aftale med anden sælger, da han ville have 450 DKK pr. bord som står til måske 50 DKK derinde og har derfor valgt at ligge et bud på de borde jeg selv behøver.
Folkens, i kan selv gøre en god handel! - når nogen forsøger at score kassen ved at prøve at sælge varer som sådan set ikke er deres, så blev jeg nødt til at informere jer andre om det. Derfor har i nu selv mulighed for at få fat i nogle kanon billige borde (50-100 kr. bordet eller lign.!!)
Så kan man lære ikke at stole blindt på en ny kontakt, men i stedet undersøge hvorvidt det produkt de sælger også er til salg andetsteds!
Beklager bøvlet, håber ikke det skabte ballade for nogen :) |
Hej Steffen
Jeg kan helt ærligt ikke forstå din problemstilling?
Jeg synes det er fint at du gør os opmærksom på at der er en mulighed for at købe billige varer på auktionen, men jeg forstår ikke hvorfor du er sur på din tidligere leverandør:
1) ALLE der sælger noget (med mindre de selv producerer) får jo deres varer et andet sted fra. Typisk fra producenter, grossister, men også tit fra konkurssalg, auktioner osv. Man køber billigere end man sælger. Er din kontakt god til at finde billige varer, så er han da i sin fulde ret til at videresælge dyrere. Så er det jo op til DIG at vurdere om den pris DU har fået er god, eller om du mener du selv kan skaffe det andre steder. Fik jeg tilbudt et hæve sænke bord til 450 så ville jeg nok slå til :)
2) De priser du ser på auktionssiden lige nu - den kan du ikke bruge til en SKI**. Prisen ryger først op lige til aller sidst, og du kan være ret sikker på at der også sidder professionelle købere der lever af at købe sådanne varer til videresalg.
3) Husk der er omkostninger ud over selve varens pris. Der er sælgersalær og moms, men OGSÅ tid / omkostninger til at afhente varerne (løn til medarbejder, lastbil osv.),
Så selvom prisen ser meget billig ud, så er der jo mange andre faktorer der spiller ind.
Hilsen Morten