Jeg søger en partner til min smykke webshop. Webshoppen har eksisteret i 8 måneder og genererer salg hver måned, uden megen form for markedsføring. Jeg er nået frem til jeg søger en partner til webshoppen, da jeg føler det ville være godt at have en partner til webshoppen, som har nogle kvalifikationer som jeg ikke besidder. Jeg er interesseret i en partner der kan stå for SEO, Adwords og det mere tekniske inden for markedsføring. Virksomheden besidder et forholdsvist stort varelager. Siden har omkring 20-60 besøgende om dagen uden brug af Adwords. Webshoppens Facebook har lidt over 700 likes. Personen jeg søger: Det er vigtigt du har nogle kvalifikationer inden for SEO og Adwords. Da jeg ikke mener jeg er stærk nok inden for området. Det ville være at foretrække hvis du boede i nærheden af København, da kommunikationen mellem os ville være bedre. Personligt er det vigtigt du er engageret og har gå på mod. Jeg mener der er mange muligheder for webshoppen at vækste meget, hvis der bliver lagt nok tid i projektet og vi matcher hinanden godt. Webshoppen der snakkes om er denne: her Skriv en besked hvis du er interesseret i mere information eller send en mail til persson_fcm@hotmail.com Mvh Thomas |
Bump.