Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til SEO

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har læst meget om SEO, men er åbenbart for fatsvag til det står lysende klart for mig, hvad jeg skal skrive i min SEO for, at optimere min hjemmesides placering på søgesider.

Jeg har en hjemmeside der handler med kunstige planter. Hvilken tekst kunne være god at skrive? skal jeg skrive på hver enkelt vare? skal teksten variere?

Er der ikke en venlig sjæl der gider komme med et eksempel på, hvad jeg præcist kunne skrive til en kunstig stuebirk?

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mads

Ja, du skal helt klart skrive unik tekst til alle dine planter. Hvis du f.eks. kigger mod Google Adwords, giver deres søgeordsplanlægningsværktøj nogle bud på gode ord, som du kan optimere på. Jeg ved ikke, om du kender det i forvejen?

Herudover er det også en god idé at få lavet en firmablog, hvor du skriver endnu mere om kunstige planter. F.eks. Hvad er fordelen ved kunstige planter? 5 grunde til at du skal vælge kunstige planter osv. osv. :D . Der er vel en grund til, at du har en hjemmeside om kunstige planter? Den viden og glæde skal du blot dele med dine læsere.

Når du har en hjemmeside med kunstige planter, burde det være ligetil at skrive om en kunstig stuebirk. Tænk på denne måde: Hvad er en kunstig stuebrik, hvad kan den bruges til? Hvorfor skal kunden vælge den osv. På den måde får du en god tekst.

Jeg håber, at det kan få dig på rette spor.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)