Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny dansk bog om MLM: Network Marketing - Hvorfor & Hvordan (Global forretning hjemmefra - og for alle!)

Side 1 ud af 10 (93 indlæg)
Fra Phuket, Belize, Andalusien & Hornbæk
Tilmeldt 17. Nov 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 04:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 04:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Det giver næsten tårer i øjnene

En MLM bog som allerede på coveret sælger drømmen om en sydhavsø - What's not to like?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

At tjene nemme og hurtige penge er vel efterhånden det mange indlægAmino handler om. Klik på bannerannoncer, affiliate og linkbuilding der giver en masse tomt trafik, bitcoins o.s.v. Jeg kan ikke mindes hvornår jeg sidst har set indlæg der handler om at starte en reel, værdiskabende produktionsvirksomhed.

Fra Stenløse
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 101
Fra  Roop webudvikling Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,8 stjerner givet af 5 person

Hej Miguel

Dit link til bogen virker ikke.

Husk nu folkens det her er en form for salgstråd, kan man ikke lide indholdet kan man i det mindste lade være med at kommentere.

I ville også være kede at at få spammet jeres indlæg når i en dag skriver en bog som skal sælges eller åbner en seriøs værdiskabende produktionsvirksomhed :-D

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Fjollert:
reel, værdiskabende produktionsvirksomhed.
Yes

Wink Nej dem er der ikke mange af herinde.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole kvist:
Husk nu folkens det her er en form for salgstråd, kan man ikke lide indholdet kan man i det mindste lade være med at kommentere.
Når jeg logger ind, kommer der en oversigt over alle tråde i alle de fora jeg ikke har fravalgt. Jeg kan ikke, på forhånd, se hvor de er placeret. Når jeg åbner et indlæg, skal jeg studere brødkrummelinjen for at se det, har jeg lige fundet ud af.

Indlægget er bragt i MLM og den er, så vidt jeg kan se, ikke opdelt i "Salgstråde", "Debattråde" m.fl., så jeg skriver af karsken bælg hvis det passer mig og det gjorde det altså i dette tilfælde.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Miguel, 

Cool!

Men der er ikke noget link - hvis det er fordi det er fjernet af administrator, kan du så ikke lægge det ind på din blog - eller sende det i PM.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Phuket, Belize, Andalusien & Hornbæk
Tilmeldt 17. Nov 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Hej Allan & andre

Der kan læses om bogen her: 

 http://billetto.dk/networkmarketing-hvorforhvordan

Kommentarerne i denne tråd, taler allerede nu deres eget tydelige sprog om, hvorfor der er behov for at skabe forståelse for denne enestående forretningsmodel, der nu er en af verdens hurtigst voksende.

I lande som USA og UK ser vi både præsident Bill Clinton og internationalt respekterede forretningsikoner som Warren Buffet, Donald Trump, Robert Kiyosaki og Richard Branson anerkende og anbefale forretningsmodellen - der er indrømmet et stykke vej i DK, men det er faktisk et af bogens formål også at bidrage til dette.

At NM/MLM ikke skulle være værdiskabende er direkte morsomt - jeg har på 30 måneder sammen med mit team placeret Danmark som det hurtigst voksende land i 110 lande, og netværkere i mindst 30 lande bidrager nu til vækst og indtægter i verdens hurtigst voksende team, hvoraf 90% i skrivende stund er danskere, og heraf er de fleste naturligvis er skattepligtige hjemme.

I skrivende stund befinder jeg mig i Singapore, og strategien er nu at åbne Asien, og lade dette bidrage til indtægter for danske og skandinaviske netværkere, og således også fremover den danske statskasse.

NM handler om anbefaling af produkter/service, og salget af disse er ikke mindre reelle her, end i alle andre forretningsmodeller.

I det 21. århundrede er er de fleste virksomheder der opstarter ikke produktionsvirksomheder, bare se på Amino, Ebay, JustEat, Den Blå Avis, Momondo - listen er uendelig, så synes det er en lidt spøjs bemærkning i en tråd der omhandler en bog om trådens hovedemne: Network Marketing.

Det er en almindelig misforståelse, at man i NM/MLM kommer nemt eller sovende til sin succes. Jeg er blandt de fem højest indtjenende i verden i mit selskab, det har taget mig 30 måneder, og jeg kan garantere jeg har haft fokus og arbejdet for mine resultater - akkurat som de to forrige gange jeg også blev topearner i mine NM-selskaber.

Hermed nedskydes den tredie og fjerde fordom, nemlig at succes handler om held eller hvornår man opstarter.

Jeg igangsatte 7 år efter selskabet opstartedes i USA - som jeg skriver i min bog, handler det ikke om hvornår man starter, men om hvordan man netværker, og det er jeg og alle mine andre succesrige kolleger et godt eksempel på.

Den store forskel på os i forhold til andre succesrige selvstændige er den, at vores indtægter bliver passive og kontinuerligt stigende, så omslaget er faktisk et ret præcist billede på hvordan mit kontor og min tilværelse ser ud i dag :-) Naturligvis er det også et billede på den personlige og økonomiske frihed de fleste af os drømmer om.

Bogen berører også alle de andre fordomme og indvendinger vi møder, men det er først og fremmest en håndbog og opskrift på hvordan man skaber succes i denne forretningsmodel, og det gode ved opskrifter er som bekendt, at de kan kopieres af alle, når bare man kender ingredienserne og trin-for-trin ved hvordan de anvendes.

Dette bliver eneste svar på negative indlæg, meddelelsen om min ny bog henvender sig til folk med interesse i NM/MLM - det er her min fokus ligger.

God vind til alle

Miguel Molina

Fra Phuket, Belize, Andalusien & Hornbæk
Tilmeldt 17. Nov 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

[...]denne enestående forretningsmodel, der nu er en af verdens hurtigst voksende. I lande som USA og UK ser vi både præsident Bill Clinton og internationalt respekterede forretningsikoner som Warren Buffet, Donald Trump, Robert Kiyosaki og Richard Branson anerkende og anbefale forretningsmodellen[...]

Løwn i di hals, kammerat. Warren Buffet ville aldrig - repeat: A L D R I G anbefale MLM, Låsby-Svendsens "Kør-i-ring-system" eller andre tvivlsomme forretningsmetoder. A L D R I G !!!

Side 1 ud af 10 (93 indlæg)