Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gammelt hardware på Windows 8

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg havde Windows 7 som virkede relativt ok, men jeg var så tåbelig at opgradere til Windows 8.

Udover at det er et elendigt OS ud fra et produktivitets synspunkt så betød det at min relativt dyrt indkøbte scanner nu ikke længere virker.

Findes der en måde at installere en gammel version af Windows f.eks. via. WM Ware, eller lign. og gerne en gratis løsning (Jeg har nogle gamle windows licensnøgler allerede), altså ovenpå Windows 8 således jeg ikke skal have gang i en PC mere eller ud i nogle former for ekstra investernger?

Hvad er den hurtigste og nemmeste løsning ? 

Fra Helsingør
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 59
Fra  JakobSabinsky.dk Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve at opdatere til 8.1 eller søge efter driver til scanner i windows update. Ellers må du ind på producentens hjemmeside og hente en driver der.

www.blueheaven.dk Sex skal være sjovt

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Har du opgraderet til 8.1, jeg havde lidt problemer med mit grafikkort, men det problem er væk nu efter opgraderingen.

Bortset fra det så elsker jeg Windows 8, super hurtigt og pænt at se på.
Jeg har ingen produktivitetsproblemer Cool 

Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Sabinsky:
Ellers må du ind på producentens hjemmeside og hente en driver der.

Sagen er bare at producenten har valgt ikke at producere drivere til Windows 8, så der er to muligheder tilbage.

1. Benyt scanner på en ældre Windows installation (Det er alt andet lige ikke så ofte den bruges)

2. Køb en ny scanner

Men når man nu har investeret 1000 kr i en scanner som teknisk set virker fint, så har jeg det bare meget svært ved at købe en mere

Derfor leder jeg efter en alternativ løsning.

Opgradering til 8.1 er ikke udelukket, det løser bare ikke problemet.

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke installere Windows 7 igen? Hvis du har licensnøglen, så er det bare at hente en ISO hos Microsoft og brænde den på en dvd eller installere via usb.

Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Windows 7 blev opgraderet til 8, derved giver man vist afkald på V7. Desuden vil det være voldsomt tidskrævende for kun at løse det relativt "lille" issue.

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor teknisk anlagt du er, men en frisk installering behøver ikke tage mere end et par timer. Og hvis du ikke bryder dig om Win8, men var glad for Win7, så virker det som en no-brainer. Din Win7-licens burde stadig virke - min kører i hvert fald fint, selvom jeg har købt en Win8-opgradering og smidt den på en anden maskine :)

Hvad hedder scanneren, og har du søgt efter andre med lignende problemer? Har du prøve at køre programmet i kompatibilitetstilstand for Windows 7?

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du så ikke ringe og snakke med support ved printeren. For skulle mene når de har lavet sådan en skrivelse så burde det virke.

Kim

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)