hej er ny herinde .. for det første er jeg super gled for endelig at have fundet et sted man kan se folk snakker serios om MLM for der flere stder der ikke bliver det jo har læst lidt indlæg herinde og ja arbejder jo selv for et herbalife og er stoldt af det har læst der nogle der siger herbalife gemmer sig...men nej det kun få forhandlere der ikke gør som de bør gøre jo ... det skal jo ikke ramme alle jo.men som der bliver snakket om er mlm.. nu ret stor og er fremtiden frem .når bil gates og donal tromf siger det også er der noget om det .. nu herbalife jo også selv meget fremme eks har i tv http://www.cnbc.com/id/15840232?video=502140096 og se bare l.a.galaxy amerkansk fodbold det hold david becham er kommet på og lyngby .. de har herbalife på maven .og der folk der har fået gode resultader på l.a.galaxy.. så jo mlm er på vej frem og ved der kommer flre firmager inden for mlm de næste par år . men glæder mig til at læse en masse godt herinde hilsen jb.magic men ja søger jo også selv folk Forestil dig at have din egen internationale virksomhed, med alle fordelene ved at være selvstændig,
|
Hejsa og velkommen til Amnio - verdens navle (forum).
Jeg syntes du skulle formulere dit budskab noget bedre og kortere, virker meget rodet, prøv og læs andre mlm kommentarer ect.