Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør til bæredygtigt koncept søges...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Aminoer!

Sidste år kom jeg på en genial ide, en ide som jeg bare måtte føre ud i livet. Jeg havde opfundet et helt nyt og anderledes handels koncept på internettet. Da jeg ikke selv evner andet en gode ideer, manglede jeg en programmør til at føre min ide ud i praksis. Heldigvis fandt jeg en som kunne se ideen ligesom jeg selv. Og som også troede fuldt og fast på, at her havde vi at gøre med noget stort!

Vores samarbejde var utrolig godt i starten, vi ping pongede derudaf med ideerne til konceptet, og vores svage sider blev afløst af den andens stærke, utrolig godt samarbejde. indtil...

I slutningen af sommeren lige inden lanceringen af konceptet, gik vores samarbejde i stykker af personlige årsager. Hvilken var brand ærgerligt. Vi var så tæt på mål, men måtte stoppe det hele.

Først nu er jeg kommet ovenpå over nederlaget, at vi ikke fik lanceret sitet til tiden, og indset at jeg mangler en ny samarbejdspartner (som skal være programmør) 

Jeg brænder utroligt meget for dette projekt, og jeg kan se at det er holdbart med 4.269 likes på facebook (taget i betragtning af, at konceptet ikke engang er lanceret!) det understøtter min gode tro på, at her har jeg ramt rigtigt og set en ny handels trend være i udvikling, men som mangler et website til at muliggøre dette.

Uheldigvis var der nogle der syntes at ideen var så god, at de måtte kopiere konceptet, men det afskrækker mig ikke da jeg har alle ideerne til at videreudvikle sitet, vil jeg hele tiden være et skridt foran og samtidig understøtter det igen bare min tro på at ideen er god!!

Webhotel og domæne er købt, og forside til sitet er lavet. så der skal ikke rigtigt kastes nogle Kr. i projektet.

Det jeg søger er:

en programmør, der kan starte hvor den anden sluttede. (skriv PM)

evner at designe websites.

er pålidelig og opnår hvad han lover

engageret og har tid til projektet

(bor helst på sjælland)

Aftalen går ud på følgende:

Vi arbejder i tæt samarbejde omkring projektet derfor deler vi 60/40. Så jo hurtigere vi får konceptet lanceret, jo hurtigere kommer vi til at tjene penge, alt forarbejdet er lavet, så der skal egentlig bare kodes og lanceres!

Lyder dette som noget for dig, og har du spørgsmål så kontakt mig her på Amino.

Vh.

/Rønnow

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 21:04

Jeg vil rigtigt gerne tale med dig via. mobiltelefon hvis det er muligt?

Kan du ikke skrive en mail til mychannelbook@gmail.com ?

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 21:05

En programmør er altså meget..

Ville være en god ide at skive hvad sitet er lavet i.
PHP, Codeignither, wordpress, shop løsning eller andet? 

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 180
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 22:07

Hvad med den tidligere programmør? Har du ikke i teorien givet ham andel i konceptet? Har du sikret dig rettighederne tilbage?

Tilmeldt 19. Nov 13
Skrevet kl. 09:04

Tak for svar.

Sitet skal programmeres i PHP, og da der for visse profiler er brugerbetaling kræver det også en shopløsning. Her er planen at bruge PayPal indtil vi får en indløsningsaftale med NETS og TELLER.

VH. Kasper

Tilmeldt 19. Nov 13
Skrevet kl. 09:14

Den tidligere programmør har ikke længere rettighederne.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)