Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad findes af webbaseret rekrutterings-software til rekrutteringsvirksomheder?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Holte
Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 30
Fra  Sales Afficionado Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen af jer der har erfaring med- eller overblik over webbaseret software som kan anvendes af en rekrutteringsvirksomhed?

Jeg tænker ligesom Salesforce.com er markedsledende indenfor webbaseret CRM? Så er der vel også en webbaseret rekrutteringsplatform?

Det må gerne være prissat som noget "man lejer", lejepris per måned/år: Software as a Service.

Og gerne målrettet eksterne rekrutteringsvirksomheder / headhuntere.

Eksempler på funktionalitet, jeg overvejer - tanker:

For kandidater:
Nemt at oprette/og vedligeholde sin account og sit CV / aktiverer de-aktivere
Nemt at søge opslåede stillinger via web - linke sit CV og følgebrev til den ledige stilling. 
Nemt at finde ledige stillinger via jobportaler og sociale medier.
Mulighed for at kandidater som ikke selv ønsker jobbet, kan signe sig op som referrals (og få udbetalt penge), hvis stillingen deles videre i sociale medier og det fører til interviews / ansættelse. 

For virksomheder som ønsker at ansætte:
Evt. nemt at oprette en account samt stillingsannoncer (med mindre dette gøres i samråd med os/rekrutteringseksperten)

For rekrutteringsbureauet:
Opsætning af kampagner (post af stillingsannoncer på jobportaler og i sociale medier og rapportering herpå).
Jouarnlisering på inkomne ansøgninger og korrespondence etc.
Logging af aktiviteter foretaget med kandidater etc. 
Udsendelse af invitationer til referrals via email.  

Funktioner som er brugbare men jeg ikke har listet her?

De fleste stykker webbaseret software jeg har fundet, opfordrer virksomheder til selv at håndtere rekrutteringsprocessen (insource search and selection etc fremfor at få hjælp udefra): 

www.Zartis.com
www.JobScore.com
www.smartrecruiters.com
www.hiringthing.com

Dbh
Rasmus

http://www.saleslab.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)